תושבת האזור שביקשה לחגוג יום נישואים עם בעלה נדהמה מבקשתו: "בואי נלך יחדיו לערב חילופי זוגות".
אחרי מסע שכנועים מצדו התרצתה האישה לנסות זאת פעם אחת. כשרצה הבעל להמשיך ב"חגיגה" סירבה אשתו בתוקף. הדרך לפיצוץ הקשר ביניהם היה בלתי נמנע.
2 צפייה בגלריה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
האישה פנתה לעורכת הדין והמגשרת זהר רון וסיפרה לה כי הפרשה החלה כשדיברו על חגיגת יום הנישואים שלהם. "היא פשוט הייתה המומה מבקשתו", מסבירה עו"ד רון. "היא לא הבינה מדוע הוא רוצה שהיא תלך איתו לחילופי זוגות ושאלה את עצמה, 'מה, הוא רוצה להחליף אותי? למה הקמתי איתו משפחה אם הוא מבקש בקשה מוזרה כל כך? מה הוא מנסה להשיג? בגידה ברישיון?'"
ומה קרה אחר כך?
"הוא המשיך לשכנע אותה והסביר לה כי עדיף שהם יבחרו את הזוג יחד ולא כדאי שהוא יבגוד בה מאחורי גבה כמו שרבים מחבריו עושים. הוא הציע לראיין זוגות אחרים שמעוניינים, כמוהו, בקצת גיוון בחיי הנישואים. האישה השתכנעה לאט־לאט, והבעל הבטיח לה שאינה חייבת להשתתף בזה אם לא תרצה ותוכל להסתכל בלבד. בסופו של דבר החליטה האישה שאולי עדיף שהיא תהיה מעורבת בתהליך הבחירה והחליטה ליישר קו עם רצון בעלה".
לדברי עו"ד רון, פרסמו השניים מודעה והחלו לפגוש זוגות פוטנציאליים. "בפגישה השנייה שלהם הם הכירו זוג נחמד, ובין הארבעה נוצרה כימיה מצוינת", היא אומרת. "האישה אף הרגישה כי היא רוצה להיות עם הגבר והודיעה לבעלה כי אפשר לקבוע איתם".
הארבעה לקחו יום חופשה מעבודותיהם וקבעו להיפגש לארוחת בוקר משותפת ומיד אחריה להמשיך לחילופי זוגות. "בזמן הארוחה האישה והגבר האחר החלו לשוחח ולצחקק, והכימיה ביניהם הייתה מעולה", אומרת עו"ד רון. "המשך היום היה מוצלח אף הוא, והבעל נאלץ לחכות לאשתו הרבה זמן אחרי שסיים את העניינים עם האישה החלופית. אחרי שחזרו הביתה האישה שאלה את בעלה מתי יקבעו שוב עם הזוג המקסים".
ומה הוא השיב לה?
"שהוא מיצה את הקשר איתם ומעוניין לפגוש זוג אחר. בשלב הזה אמרה לו האישה שהיא מוכנה לחילופי זוגות, אבל רק בתנאי שזה יהיה עם הזוג שכבר פגשו והכירו. הבעל אמר שהוא לא רוצה כי האישה ההיא 'לא עושה לו את זה'. מבחינתו, הפגישה איתם הייתה חד־פעמית".
2 צפייה בגלריה
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
כיצד הגיבה האישה לדבריו?
"היא הסבירה לו שאם זאת עמדתו, מבחינתה נגמרו משחקי חילופי הזוגות והיא לא מוכנה לשמוע על זה עוד, אבל הבעל התעקש לגוון עם זוג אחר. הוא אמר לה שאם היא לא תבוא איתו לפגוש זוגות נוספים, הוא ייאלץ לפגוש נשים אחרות בעצמו. האישה לא הסכימה בשום פנים ואופן ודרשה להתגרש. בד בבד הגבר שהם הכירו בפגישה הראשונה המשיך לחזר אחרי האישה במרץ וניסה לשכנע אותה להיפגש איתו שוב".
עו"ד רון אומרת כי מרשתה אינה מוכנה לקבל "בגידות ברישיון". לדבריה, "האישה הבינה שהיא יכולה להכיר מישהו אחר שימצא חן בעיניה והיא תמצא חן בעיניו, ולמעשה זה הכול בזכות בעלה. הוא הבין שהקשר נגמר ואמר לאישה, 'הפעם אני אחליף אותך לתמיד'. בסופו של דבר הוא רצה לפרוץ את גבולות הנישואים, ולאחר שכנועים רבים מרשתי נעתרה לבקשתו. בשורה התחתונה זה עלה לו בפירוק הקשר המשפחתי ובגירושים".