טקס החלפת מפקד חטיבת המרום (המאגדת את יחידות בית הספר ללוחמה בטרור, עוקץ ובית הספר לצניחה והטסה) התקיים בסוף השבוע ואל״מ אבירן לרר מרעננה, מונה למפקד החטיבה.
1 צפייה בגלריה
אבירן לרר
אבירן לרר
אבירן לרר
(צילום: דובר צה"ל)
קראו גם >>
לרר החליף בתפקידו את אל״מ ירון סיטבון, אשר פיקד על החטיבה בשלוש השנים האחרונות. טקס החילופים נערך במפקדת החטיבה בתל נוף, בהשתתפות קצין חיל רגלים וצנחנים ראשי, תא״ל דן גולדפוס ובמעמד מפקד זרוע היבשה האלוף יואל סטריק, מפקד מערך התמרון האלוף יעקב בנג׳ו, מפקדים, לוחמים ובני משפחה נוספים.
מפקד החטיבה הנכנס, אל״מ אבירן לרר אמר בטקס: "במעמד מרגש זה ובתחושת אחריות גדולה אני מקבל את הזכות לפקד על המרום, ומודה על האמון שנתנו בי המפקדים. המציאות המבצעית המאתגרת והמשתנה מחייבת אותנו לבחון ביעילות ובתבונה את היכולת ושיטות הלחימה ולהתאים את המענה המבצעי.
"אני מתחייב לתת את כולם בכדי להוביל את המרום ובעבודת צוות משותפת לסייע בעיצוב צה״ל כצבא מקצועי יותר, ממוקד, ומוכן לאתגרים המבצעיים. אני רוצה להביע הערכה רבה לירון סיטבון על הובלת המרום ב-3 השנים האחרונות. האדם הוא יקר לנו מפז. עלינו מוטלת האחריות לעשות הכול כדי להחזיר את כולם הביתה בריאים ושלמים".