בני הזוג שהגיעו למשרדי ביקשו שאנסח להם הסכם גירושין.
3 צפייה בגלריה
הבגידה עלתה ביוקר
הבגידה עלתה ביוקר
הבגידה עלתה ביוקר
(צילום: shutterstock)
זה קרה אחרי שהאישה תפסה את בעלה בוגד בה ומנהל למעשה חיים כפולים. הבגידה נחשפה כשהאישה הבחינה בחיובים מוזרים בכרטיס האשראי שלו, וככל שהעמיקה בנושא חשכו עיניה.
"אתה יכול בבקשה להסביר לי מה זה פירוט חיובי האשראי מאילת?", היא שאלה את בעלה. "מתי בדיוק היית שם ומדוע רכשת אייפון חדש ונוסף באלפי שקלים?". הבעל מלמל שמדובר בטעות והבטיח לבדוק את הדבר.
קראו גם:
האישה, שעברה קורס לתכנון כלכלת המשפחה, החליטה להיכנס לעובי הקורה. היא לא בזבזה זמן והלכה למשרדו של הבעל, וביקשה מחברתה הטובה, שמשמשת כמנהלת משרדו וכעוזרת האישית שלו, להעביר אליה ישירות את כל המכתבים שהוא מקבל מחברות האשראי.
החברה/עוזרת אישית שמחה לשתף פעולה והוסיפה כי הבעל אינו טורח כלל לפתוח את המעטפות מהדואר בטענה שזה לא מעניין אותו.
3 צפייה בגלריה
"פתאום הפכת לצדיק? הצחקת אותי"
"פתאום הפכת לצדיק? הצחקת אותי"
"פתאום הפכת לצדיק? הצחקת אותי"
(צילום: shutterstock)
כשפתחה האישה את מעטפות הדואר, היא נדהמה לגלות כי ברשות בעלה כרטיס אשראי נוסף וסודי, שלקיומו לא הייתה מודעת. כשקראה את הפירוט היא גילתה חיובים על תכשיטי יהלומים, שעון יוקרתי ממותג ידוע, בגדי מעצבים ועוד פריטים בעשרות אלפי שקלים.
כשהראתה לבעלה את החיובים, כולל עבור הלבשה תחתונה לנשים, היא הטיחה בו: "מה זה צריך להיות? מדוע אתה מחזיק בכרטיס אשראי סודי? למי קנית יהלומים ושעון? למי נתת את כל הדברים היקרים הללו? ממתי אתה קונה הלבשה תחתונה?
"אני כבר שנים איתך ומעולם לא פינקת אותי ככה. תמיד אמרת שמתנות נותנים רק בימי הולדת ובימי נישואין. פתאום למדת להרעיף? לי בקושי פרחים ושוקולד קנית. מקמצן גדול הפכת לנדבן השנה".
3 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
הבעל החל לגמגם, האדים ממבוכה ואמר לה: "לא חשבתי שתגלי את הכרטיס הזה ואת החיובים. נתתי את הכתובת של המשרד כדי שזה לא יגיע אלייך ולא יפגע בך. אפטר את העוזרת האישית החצופה ששיתפה איתך פעולה. היא היתה אמורה לגבות אותי ולא לבגוד בי".
בהמשך הוא התוודה: "פגשתי לפני כשנתיים עולה חדשה, אם חד־הורית. רציתי לעזור לה כי המצב הכלכלי שלה היה רע. נתתי לה כרטיס אשראי כדי שתוכל לעמוד על הרגליים ולחיות בכבוד. כל ההוצאות היו בתמיכתי ובהסכמתי".
האישה רתחה מזעם ואמרה: "רצית להשכיב אותה ולא להעמיד אותה על הרגליים. פתאום הפכת לצדיק? הצחקת אותי.
"זה לא שמנהלת המשרד שלך בוגדת, אלא אתה הבוגד היחידי במקרה הזה. אתה מוזמן לעבור לאילת למאהבת שלך ולגדל איתה את הילד שלה. אני אפרע ממך עד השקל האחרון על כל מה שקנית לה מהכסף המשותף שלנו".
במסגרת הסכם הגירושין שקיימתי להם קיבלה האישה למעלה ממחצית הרכוש עקב הבגידה וההוצאות על המאהבת מהכספים המשותפים.