לזה הוא לא ציפה: גבר נשוי באושר ואב לילדים, נקרא לאחרונה לשירות מילואים שהיה אמור להימשך מספר שבועות. בעודו נמצא עם חבריו ליחידה בהפוגה מאחת הפעילויות הוא התבשר כי הוא יוצא ל"אפטר" קצר של 24 שעות.
2 צפייה בגלריה
הפתעה בחדר המיטות
הפתעה בחדר המיטות
הפתעה בחדר המיטות
(צילום המחשה: shutterstock)
האיש המאושר רצה להפתיע את אשתו וילדיו ולא סיפר להם על כך. את מה שאירע לנגד עיניו כשפתח את דלת הדירה ונכנס פנימה, הוא לא ישכח לעולם.
"לא חשבתי שאשתי תעשה לי דבר כזה, למרות שבדיעבד היו לכך סימנים", הוא אמר לי.
כששאלתי לאיזה סימנים הוא מתכוון, השיב הבעל: "שמתי לב שהיא מתלחששת בטלפון ומנתקת שיחות כשאני מגיע. היא גם החליפה את הבושם הקבוע שלה והחלה לצאת עם חברות בערב. אני מודה שבשעתו לא ייחסתי לכך חשיבות מיוחדת".
קראו גם:
האיש סיפר: "יש לנו ילדים נהדרים והיא אמא טובה ומסורה, אפשר אפילו להגיד נהדרת. תמיד חשבתי שאנחנו משפחה מהסרטים. כל החברים והסובבים אותנו תמיד החמיאו לנו שאנחנו משפחה לדוגמה.
"אנחנו לא רבים לעולם ותמיד מסתדרים נהדר. היא בעצמה אמרה עליי שאני בעל השנה, שאין בכל העולם בן זוג טוב ממני ושהיא זכתה שאני שלה. הכל היה טוב עד לאותו היום שהגעתי הביתה בהפתעה".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
כששאלתי אותו מה בדיוק קרה, הוא הסביר בקול שבור: "שחררו אותי במפתיע והחלטתי לעשות לאשתי ולילדים הפתעה. הגעתי הביתה בצהריים ושמעתי צחקוקים וקולות מחדר השינה. הייתי בטוח שאשתי שם עם הילדים וכשנכנסתי לחדר תפסתי אותה במיטה שלי עירומה עם אישה אחרת.
"הייתי המום. שפשפתי את העיניים ושאלתי אותה מה זה? מי זו? מה את עושה איתה במיטה שלי? לתדהמתי אשתי התגלגלה מצחוק וחברתה העירומה נדבקה ממנה בצחוק המתגלגל. הן צחקו ואני רציתי לבכות. לא הבנתי מה קורה לי מול העיניים.
"כשנרגעה מהצחוק היא שאלה אותי: 'מה אתה עושה פה? אתה לא אמור להיות במילואים?'. אמרתי לה שרציתי להפתיע ולשמח אותה, אבל אני מצטער לגלות שמחה וצהלולים מסוג אחר. חברתה התלבשה במהירות, נפרדה לשלום ואמרה: 'נראה לי שאתם צריכים לדבר בלעדיי'".
בשלב זה הסבירה לו האישה: "זה לא משהו שצריך להדאיג אותך, הרי לא בגדתי בך עם גבר. סתם צברתי קצת חוויות מסוג אחר כשהיית במילואים. זה לא רומן, אלא שעשוע חולף, אל תדאג'".
אלא שהאיש לקח את זה קשה מאוד ולא הפסיק לחשוב על אשתו במיטה עם אישה אחרת.
"אני כבר לו בטוח מה הנטיות המיניות שלה וכל הקשר שלנו התערער", הוא אמר לי. "אני רוצה שתערכי לנו 'הסכם שלום בית ולחילופין גירושין', אם היא שוב תחפש חוויות בחוץ".