בני הזוג שהגיעו למשרדי סיפרו לי שמערכת היחסים ביניהם עלתה על שרטון.
2 צפייה בגלריה
"נצא לנופשים עם אנשים חובבי עירום"
"נצא לנופשים עם אנשים חובבי עירום"
"נצא לנופשים עם אנשים חובבי עירום"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
מתברר שהבעל הדהים את אשתו כשאמר לה שהוא מעוניין ששניהם יצטרפו לקהילת הנודיסטים.
בנוסף, הוא הבהיר לה שכשיהיו להם ילדים, הוא יגדל אותם על פי אותה השקפת העולם.
קראו גם:
"החלום שלי הוא לחשוף את גופי בפני אנשים רבים ולהתהלך עירום כביום היוולדי", אמר הגבר לאשתו ההמומה.
"אני רוצה להיות מוקף בהרבה אנשים עירומים ומאמין בחזרה לטבע מבחינת הלבוש. כלומר, להסתובב כמה שיותר כמו שנולדנו - ללא בגדים. בבקשה תגשימי לי את המשאלה ונצטרף לקהילת הנודיסטים של הנטוריסטים, נצא לנופש עם אנשים חובבי עירום נוספים, נלך לחוף הנודיסטים בים המלח ונבלה במסיבות של קהילת הנטוריסטים העירומים".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
האישה, שהייתה בהלם מדבריו, השיבה: "נראה לך שאסכים להשתתף באירועי ההפקרות הללו? ממתי נהפכת לנודיסט? תגיד תודה שאתה זוכה לצפות בי עירומה מתי שאתה רק רוצה.
"אתה צריך לשמוח שיש לך אישה חטובה ויפה. אין סיבה שתרצה לצפות גם בנשים אחרות עירומות. אם תהיה ממש חייב לגוון בהתבוננות בנשים אחרות עירומות, אתה מוזמן לצפות בפורנו. לעולם לא אסכים שתסתכל על נשים אחרות עירומות במציאות".
האיש התעשת והסביר לה ש"דווקא בגלל ששנינו נראים כל כך טוב, כל קהילת הנודיסטים תיהנה מנוכחותנו. מה גם שזה בכלל לא מעניין אותם מי חטוב ומי לא. הכלל הראשון הוא שלא נועצים מבטים בעירום של הנטוריסטים האחרים. מעניין את החברים רק שתהיה הרגשה טבעית. ולראיה, יש את כל הגילאים בקהילה, כולל זקנים.
"את צריכה להבין שזה לא חשוב לאף אחד בקהילה אם את חטובה או לא. הדבר היחידי שמעניין אותם הוא שכל המשתתפים ירגישו חופשי ונוח עם הגוף שלהם בלי צורך לכסות אותו".
לאחר שמסע השכנועים לא הועיל החליט הבעל להסתובב ללא בגדים בבית ואמר: "כשיהיו לנו ילדים, אחנך אותם לאהוב את הגוף שלהם ולא להתבייש בו. אני אצרף אותם לקהילת הנודיסטים המקסימה כדי שגם הם יפתחו ביטחון עצמי ללא קשר לבגדים ולמותגים".
בשלב זה נשברה האישה והבהירה לו: "מזל שהשיגעון הזה נכנס לראש שלך לפני שהולדנו ילדים משותפים. לך תחפש לך אישה שתסכים שגברים רבים ילטשו עיניים בגוף שלה ושגם היא תיהנה מלהתבונן בגברים אחרים. לי זה לא מתאים".
השניים החליטו לאור חילוקי הדעות ביניהם כי לא ניתן לגשר על הפערים בתפיסת העולם וחתמו על הסכם גירושין.