חדר השינה הוא החדר החשוב ביותר מבין חדרי הבית. זהו החדר בו אנו מתנתקים מלחצי היום וממלאים את המצברים לקראת היום הבא. אז בואו נהפוך גם את חדר השינה שלכם לחדר מהחלומות.
2 צפייה בגלריה
חדר השינה
חדר השינה
חדר השינה
(עיצוב: יעל מנשה וגליה כהן |צילום: אורית ארנון)
מה שצבע עושה
החליטו על הקיר אותו תרצו לייחד ולהדגיש משאר קירות החדר. בדרך כלל יהיה זה הקיר הנמצא מול הדלת או הקיר עליו תישען המיטה. הפכו אותו ל"קיר כוח" על ידי הדגשתו בצבע שונה או בהדבקת טפט.
קראו גם:
מזרן איכותי
החליטו על גודל המיטה בהתאם לאורך הקיר עליו היא תישען. בחרו את הסגנון המתאים לכם: מיטת במה, מיטה מתכווננת או מיטה יהודית (שניתן להפרידה). כך או אחרת, אל תוותרו על מזרן איכותי ונוח שיקבע את איכות השינה.
העדיפו ראש מיטה מרופד ומפנק, אך שימו לב כי הוא מתאים בגובה ולא חוסם את החלון. דאגו שהמיטה לא תכסה את השקעים הקיימים בחדר כך שיוכלו להמשיך ולשמש אתכם.
2 צפייה בגלריה
החדר הכי חשוב בבית
החדר הכי חשוב בבית
החדר הכי חשוב בבית
(עיצוב וצילום: יעל מנשה)
לאחסן, לאחסן, לאחסן
דאגו לכמה שיותר מקומות אחסון: העדיפו ארון בגדים גבוה ככל האפשר עם דלתות הזזה שיחסכו את שטח פתיחת הדלתות, נצלו את השטח המת מתחת למיטה לאחסון נוסף על ידי הוספת מגירות או ארגזים, העדיפו פריטים שישמשו למספר מטרות כמו ספסל ישיבה עם ארגז או שידת מגירות שתשמש גם כמעמד לטלוויזיה.
שידות מהצד
הוסיפו שידות מעניינות לצד המיטה והשתדלו להימנע מ"סטים" תואמים למיטה. העדיפו שולחנות צד צבעוניים, מדפים מעניינים או מגירות תלויות שייתנו את הטאץ' הייחודי לכם. על השידות הניחו עציצים, נרות או פסלונים קטנים שיוסיפו סטייל וצבע לחדר.
סיפורי בדים
פנקו את עצמכם במצעים איכותיים העשויים בדים טבעיים, הוסיפו כיסויים נעימים, כירבוליות, כריות נוי רכות ושטיחונים. אל תוותרו על וילונות - בין אם הם שקופים או אטומים, אף חדר לא ייראה מושלם ומעוצב בלעדיהם.
ויהי אור
בחרו גוף תאורה מרכזי, הוסיפו תאורה נקודתית מעל הארון ושידת האיפור וגופי תאורה מעוצבים לצידי המיטה. דאגו מראש למקם מתגים כפולים ליד המיטה כדי שתשלטו בתאורה מבלי לקום.
כשאתם מעצבים את חדר השינה שלכם זכרו לחשוב מחוץ לקופסה, אך להישאר מעשיים. מבטיחה לכם שהתוצאה תהיה מיוחדת ותעזור לכם להעביר את הלילות בשינה עמוקה, גם אם ברקע יישמעו הנחירות של בן או בת הזוג.
הכותבת היא מעצבת פנים והום סטייליסטית, מומחית בשדרוג דירת קבלן והתאמתן לצורכי הלקוח