הגבר שהגיע למשרדי וסיפר לי כי אשתו מאיימת להתגרש ממנו בגלל אהבתו להטסת רחפנים. האיש הודה בפניי כי הוא מקדיש לתחביב זמן רב ולא מעט ממון בקניית אביזרים יקרים.
בנוסף, הוא ציין כי מבחינת אשתו הוא בתקופת מבחן ואם לא יירגע עם תחביבו, הפרידה ביניהם תהיה בלתי נמנעת.
2 צפייה בגלריה
תחביב הרחפנים השתלט על החיים
תחביב הרחפנים השתלט על החיים
תחביב הרחפנים השתלט על החיים
( צילום המחשה: shutterstock)
הכל החל כשהאיש רכש לעצמו רחפן פשוט ומהרגע הראשון שהטיס אותו, הוא התמכר. כחלק מהעניין הוא רכש עם הזמן צי של רחפנים משוכללים, כולל מצלמות ברזולוציה גבוהה ומנועים חזקים במיוחד שאפשרו טווח טיסה וגובה גדולים יותר. למעשה, הוא נכנס לתחום בכל כוחו ולא חסך באמצעים כדי להתמקצע כמה שיותר.
קראו גם:
האישה כעסה על הזמן והממון הרב שהקדיש האיש לרחפניו, וברגע שנודע לה כי הוא משתמש בהם כדי לעקוב אחרי ילדיהם, הפך הכעס לאיום ממשי בפירוק הנישואין.
"אני משתמש ברחפנים כדי לוודא שהילדים שלנו בטוחים בדרכם לבית הספר או בכל מקום שהם מחוץ לטווח הראייה שלנו", הוא הסביר לה. "את יודעת שהעולם בחוץ מסוכן ואין לנו שליטה על כל מה שקורה. הרחפנים עוזרים לי לוודא ששום דבר רע לא יקרה להם. ואם כן, אני מיד אגיע ואוודא שהם בסדר".
אלא שהאישה לא השתכנעה והטיחה בו בחזרה. "ירדת מהפסים בגלל הרחפנים שלך. אתה מבזבז על התחביב הזה את כל הזמן הפנוי שלך וזה מתחיל להימאס עליי. אתה מזניח את הזוגיות שלנו ומבזבז הון עתק על הקשקוש הזה. ומה זה התירוץ העלוב שלך בקשר למעקב אחרי הילדים? אתה מכיר עוד הורים שעוקבים אחרי הילדים שלהם עם רחפנים? השתגעת לגמרי.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"אני לא מוכנה לסבול יותר את התחביב המוזר שלך. אתה לא עובד בשב"כ או במוסד ואף אחד לא מבקש ממך לאתר מחבלים או מבוקשים. אתה גם לא איש אביזרים באיזה סרט ריגול הוליוודי. אם לא תירגע עם הקשקוש הזה ותאפסן או תמכור את כל האוסף המוזר שלך - אעזוב את הבית יחד עם הילדים ומצידי תטיס את הרחפנים כל היום".
הסברתי לו שבנישואין בריאים לאף צד אין זכות למנוע מהצד השני לעסוק בתחביב שאותו הוא אוהב ושעושה לו טוב על הנשמה. עם זאת, כל דבר צריך להיות במידתיות, ואם הצד השני מרגיש שנחצו הגבולות חייבים להתפשר ולהגיע להבנות במידה ורוצים להציל את הקשר.
בינתיים, האישה טרם הגישה בקשה רשמית לגירושין, והשניים מנסים למצוא את הנוסחה שתאפשר לו להמשיך בתחביבו מבלי לפגוע בשלום הבית.