חברת היר מוביליטי (HERE Mobility) הגרמנית הודיעה השבוע לעובדים על סגירת המרכז ברעננה ופיטורים של כמעט 200 עובדים. הסגירה מגיעה בעקבות החלטת דירקטוריון החברה להתמקד בפעילות הליבה של החברה ולוותר על הפעלת המרכז בישראל.
1 צפייה בגלריה
אזור התעשייה רעננה
אזור התעשייה רעננה
אזור התעשייה רעננה
(צילום: יוגב עמרני)
בשיאו מנה המרכז ברעננה מעל ל-200 עובדים אך בתחילת מאי, הוציאה החברה לחל"ת עובדים מכל המחלקות, לרבות פיתוח, שיווק ואדמיניסטרציה וכעת נשלחו הביתה כ-150 איש נוספים.
מהחברה נמסר כי "בעקבות השפעת משבר הקורונה על ההכנסות של חברת היר, התקבלה החלטת חבר מנהלים לצמצם את העלויות ולהתמקד בעסקי הליבה של החברה. כחלק מההחלטה הזו אנחנו נאלצים להודיע היום על סגירת הפעילות של היר מוביליטי.
"החברה קמה לפני שלוש שנים עם חזון לחבר את עולם התחבורה על מנת ליצור שוק תחבורה פתוח וחופשי. לאורך שלוש השנים האחרונות צוות היר מוביליטי הגיע להישגים מרשימים הן באספקט הטכנולוגי והן באספקט העסקי. קרוב ל-1,000 חברות חלקו איתנו את החזון והתחברו לפלטפורמה שלנו.
"הצוות עבד קשה על מנת להגשים את החזון ואנחנו מעריכים מאוד את העבודה הקשה שלהם ומודים להם על כך. לצערנו, כתוצאה מהמשבר אין באפשרותנו להחזיק יותר את הפעילות הזו ונפרדים ממנה בצער רב. הנהלת החברה מחויבת לדאוג לעובדי החברה ונעשה את מירב המאמצים לסייע להם למצוא את העבודה הבאה שלהם".