מקמפוס אמדוקס לפארק הייטק ענק: בנייני המשרדים שמאכלסת כיום חברת אמדוקס בצומת רעננה מרכז יהפכו לאחד ממתחמי ההייטק הגדולים והמשמעותיים בישראל. המתחם יקבל את השם Infinity Park, כאשר הבניינים הקיימים בו כיום יעברו שיפוץ ושדרוג ובמקביל ייבנו עשרות אלפי מ"ר של משרדים - כך הכריזו החברות ריט 1 (Reit 1) וס.ע.ן זהב, יזמיות הפרויקט, שהשקעתן הכוללת בפארק מוערכת בכ-2 מיליארד שקלים שיושקעו לאורך שלבי הבניה המתוכננים.
2 צפייה בגלריה
צילום: הדמיות Infinity Park
צילום: הדמיות Infinity Park
צילום: הדמיות Infinity Park
הפארק ישתרע על פני 55 דונם שיכילו כ-350,000 מ"ר של משרדים ובנייתו מורכבת ממספר שלבים: בשלב הראשון יוקם מגדל אייקוני בארכיטקטורה חדשנית אשר יהוה המגדל הראשון מסוגו בשרון, מגדל המשרדים המתוכנן יהיה בן 30 קומות והוא יכלול סה"כ כ-58,000 מ"ר (בכל קומה ייבנו 1900–2100 מ"ר). המגדל מתוכנן על ידי משרד האדריכלים הגדול בישראל, יסקי-מור-סיון שנתן את הדגש על סביבת עבודה, חדשנית, מתקדמת אורבנית ונוחה.
במקביל יבנו בפארק כ-10,000 מ"ר נוספים הכוללים מסחר, פנאי ובילוי. השלב הזה צפוי להסתיים בסוף שנת 2022 עם מעבר אמדוקס, המאכלסת את עיקר המתחם הקיים בפארק לקמפוס החדש אותו היא בונה. החלק השני של הפארק שמשמש כיום כקמפוס אמדוקס ישופץ ויהפוך ל- Infinity Campus מורכב מ-4 בניינים, בני 10 קומות, שכל אחד מהם יכלול שטח של 10,000. ובנייןInfinity Plaza , ובו קומות גדולות ומרווחות שיועדו בעיקר לחברות גדולות ובוגרות. הבניין יכלול 50,000 מ"ר של מרחבי עבודה.
במתחם Infinity Park מתוכננים גם מלון עסקים, חדר כושר, מרכז כנסים ומיני אמפי תיאטרון. את הפארק תחצה שדרה אורבנית ירוקה ותוססת, העתידה להפוך ללב הפועם שלו ובו יקומו מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל ועסקים שיציעו שירותים נלווים לרווחת הדיירים. כמו כן, יכלול הפארק גם 6 דונם של שטחים ירוקים בעיצובו של אדריכל הנוף הבריטי, John Hyland, ממשרד האדריכליםHyland Edgar Driver, החתום על מבחר פרויקטים מרהיבים כמו הפארק של המשחקים האולימפיים בלונדון 2012, טרמינל 5 בהיתרו בלונדון, נמל התעופה הבינלאומי במומבאי ועוד פרויקטים משמעותיים בדובאי וסינגפור.
2 צפייה בגלריה
צילום: הדמיות Infinity Park
צילום: הדמיות Infinity Park
צילום: הדמיות Infinity Park
נגישות תחבורתית
בחירת המיקום להקמת הפארק נולדה מהחשיבה כי אזורי תעסוקה מרכזיים חייבים להיות בעלי הנגישות התחבורתית הקלה והמהירה ביותר, זאת בשל הצפיפות הגואה בכבישי ישראל. על כן, הפארק מחובר ישירות לתחנת הרכבת רעננה דרום, הפועלת מזה כשנה והיא חלק מרכבת הפרברים. בסוף שנת 2019 תחובר התחנה ישירות לתחנות הרכבת של הרצליה ותל אביב (דרך מסילת החוף), מה שצפוי לקצר את הנסיעה לתחנת הרצלייה ל-7 דקות בלבד ואת ההגעה מרעננה לתל אביב ומתל אביב לרעננה ברכבת ל-15 דקות בלבד. אלה שיבחרו להגיע לעבודה באוטובוס ייהנו מסמיכות הפארק לתחנה המרכזית של רעננה. בנוסף, הפארק נהנה מגישה מהירה לעורקי תנועה מהירים. המרכזי שבהם הוא כביש 531, עורק תחבורה שמחובר לכביש 2, נתיבי איילון, כביש 4 וכביש 6, והוא צפוי להתחבר אל תוך השדרה המרכזית של הפארק. נגישותו התחבורתית של הפארק, תאפשר לחברות השוכנות בו לגייס ביעילות עובדים המתגוררים בתל אביב והסביבה.