DMF - Discount My Fashion – רשת קמעונאית המשווקת מותגי אופנה בינלאומיים מובילים עבור נשים, גברים וילדים, במחיר הנחה של עד 80% מהמחיר הקמעונאי המומלץ – לאורך כל ימות השנה, פותחת סניף שלישי בישראל. החברה שנוסדה בשנת 2014 בדרום אפריקה, וביססה עצמה כשחקנית מרכזית בשוק שיווק עודפי מותגי אופנה מובילים, חונכת סניף שלישי בכפר סבא ברחוב היוצרים 2, גודל החנות היא 900 מטר רבוע. סניף זה מצטרף לסניפים ברמת גן, וסניף ראשון לציון שנפתח בתחילת חודש יוני. עלות השקעה בכל סניף עומדת על כ – 5 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
כל המותגים המוצעים למכירה בחנות נמכרים בהנחה קבועה של עד 80% ממחיר המקור. ערוצי הרכישה העיקריים של הרשת כוללים את רשתות הכלבו היוקרתיות Bloomingdale's, Nordstrom, Macy's וכן גם את Footlocker, Asos, Amazon וניתן למצוא בה את המותגים -Michael Kors, Hugo Boss, Moschino, Adidas, Tommy Hilfiger, Levi’s, Calvin Klein, Nike, ALDO, Guess, Diesel, Ralph Lauren ומותגים רבים נוספים לצד פרטי Non Brand איכותיים.
מבחר המותגים משתנה על בסיס שבועי, הדגמים המוצעים בחנות יחידים במינם ולרשת אין מחסן מלאי עודף או כפולות של מוצרים, כך שפריט שנמכר לא יחזור למדפים בשנית וקצב תחלופת הפריטים מהיר מאד והמרוץ אחר הפריט הייחודי הוא בלתי נגמר.
בניגוד לקניינים מסורתיים בתחום האופנה, הרוכשים קולקציות ממפעלים או מספקים חודשים מראש, DMF מאתרת סטוקים של פריטי אופנה ברחבי הגלובוס, עודפים של מותגי על בהנחות גדולות, ובאמצעות יבוא מקביל. הרשת רוכשת מלאי עודפים ענקיים ישירות מקמעונאים, ספקים ויצרני מותגים על מנת להביא ללקוחותיה בכל שבוע סחורה עדכנית במחירים חסרי תקדים. הקמעונאים שאיתם עובדת DMF מעוניינים להפוך את המלאי העודף שלהם להון חוזר ולכן מוכרים את הסטוקים הללו במחירים מוזלים ובכמויות גדולות. בעקבות שיטת הקניינות הייחודית של הרשת, קולקציות שונות ימצאו בכל סניף.
2 צפייה בגלריה
צילום: נתי גולד
צילום: נתי גולד
צילום: נתי גולד
רוב הפריטים בחנות משתייכים לקולקציות החדשות של המותגים הגדולים ופריטים אייקוניים על-זמניים, לצד אחוז קטן של פריטים מעונות קודמות.
גיא פינקלשטיין סמנכ"ל DMF ישראל מסר: "אנו שמחים לבשר על פתיחת סניף שלישי לרשת DMF בישראל ובתקופה כל כך קצרה מאז פתיחת הסניף הראשון והשני. אנו ממשיכים במהפכה שאנו מביאים לצרכן הישראלי על ידי הבאת מותגי האופנה המובילים בעולם במחירים חסרי תקדים"