בשבוע הבא תחל לפעול בבית ספר סורקיס בכפר סבא שמרטפיה עירונית במימון עירוני מלא לצוותים הרפואיים של בית חולים מאיר.
2 צפייה בגלריה
שמרטפיה בבית ספר סורקיס
שמרטפיה בבית ספר סורקיס
שמרטפיה בבית ספר סורקיס
(צילום: פרטי)
בסוף השבוע נשלח מכתב של נציגי פורום המתמחים בהסתדרות הרפואית, ד"ר עוז בן צור וד"ר שירה שרמן (תושבי כפר סבא), לראש העירייה, רפי סער עם העתקים לשר הבריאות ול"מיינט כפר סבא" ובו הם מלינים כי עיריית כפר סבא אינה מספקת שמרטפות לצוותים רפואיים כדוגמת הוד השרון ותל אביב.
2 צפייה בגלריה
המכתב שנשלח לראש העירייה
המכתב שנשלח לראש העירייה
המכתב שנשלח לראש העירייה
(צילום: מסך)
בתגובה ל"מיינט כפר סבא" על המכתב מסרה עיריית כפר סבא: "מאז פרוץ המשבר עוסקים עובדי ומנהלי עיריית כפר סבא, יום וליל, בניהול המשבר החמור, מהחמורים שידעה המדינה.
צר לנו עד מאוד שיש מי שבוחר בשעה זו, ללא כל הבנה, ללא כל ידיעה וללא כל ניסיון לתקוף ולהשמיץ. העובדות הן כדלקמן: מיד עם פניית בית החולים ושירותי בריאות כללית נערכה העירייה לתת ללא כל תשלום לגופים אלו לעשות שימוש במוסדות חינוך עירוניים. לבקשתם, הוכנה תכנית לאיוש השמרטפיות בעובדי עירייה כאשר הובהר כי לא נוכל לשאת בעלות אשר מסתכמת במאות אלפי שקלים בחודש מתקציב העירייה. נוסף על כך, ראוי לציין, כי הוראת משרד הבריאות היא על משרד החינוך לאייש את משרות ההדרכה.
"אנו מצויים בעיצומו של משבר כלכלי נרחב אשר השפעתו טרם ברורה וצפויה ללוות אותנו תקופה ארוכה ולפגוע בכל אחת ואחד מתושבי העיר ולפיכך המחויב מאיתנו כעירייה הוא לנהל זאת באחריות ולא בפופוליזם ובפייסבוק.
"לפני מספר שעות, החליט ראש העיר כי ניערך לפתיחת השמרטפיות וניאבק מול משרדי הממשלה על התקציב בהמשך".