3,000 תלמידים יהודים וערבים הצליחו לרגש השבוע במיוחד, כאשר לא הסכימו לוותר על המפגשים ביניהם - וכעת נערכים לבצע זאת באופן מקוון.
מדובר בתלמידים הלוקחים חלק בפרויקט "לימוד משותף" של מט"ח, משרד החינוך, מינהל החינוך בירושלים ויוזמות קרן אברהם. במהלך שנת הלימודים נפגשים התלמידים, מבתי ספר יהודים וערבים, לשיעורים משותפים, במסגרתם הם ממשיכים את למידת החומר אבל מקבלים שיעור לא פחות חשוב - על שותפות ואחווה בין העמים. השיעורים הללו זכו להצלחה מרשימה והתלמידים ביקשו להמשיך את המפגש, גם בימי הבידוד וההסגר.
1 צפייה בגלריה
יעברו למחשב. תלמידי פרויקט הלימוד המשותף בפעילות כיתתית
יעברו למחשב. תלמידי פרויקט הלימוד המשותף בפעילות כיתתית
יעברו למחשב. תלמידי פרויקט הלימוד המשותף בפעילות כיתתית
(צילום: פרטי)
מט"ח והגופים המובילים את הלמידה, נערכים כעת להמשיך את המפגשים בדרך של למידה מרחוק, כי התלמידים הללו הוכיחו שגם הריחוק לא מפחית את הרצון לשותפות ולאחווה.
הפעילות הראשונה תהיה ביום רביעי ה- 1.4.20 - פעילות וירטואלית לילדים מכל רחבי הארץ: במרכז המפגש תתקיים הקרנת ההצגה "שמוליקיפוד" הדו לשונית של תיאטרון אלמינא, המיועדת לתלמידי בתי הספר היסודיים. בנוסף, תתקיים שיחה מיוחדת עם השחקן המוכר, נורמן עיסא, ואחרי ההצגה: חידון אינטאקטיבי.
ד"ר שני פייס, מנהלת-שותפה ב"לימוד משותף" של מט"ח מספרת: "קהילת הלימוד המשותף פועלת יחד מאז שנת 2014, ודווקא עכשיו מתחזקת תחושת הדחיפות לשתף פעולה ולדאוג יחד לרווחת הילדים בחברה משותפת, במצב הנוכחי ולקראת היום שאחרי הקורונה".
מירה מונייר, מנהלת שותפה ב"לימוד משותף": עם כל הקושי של המשבר הוא יצר גם הזדמנות לחיבור. בימים אלה השותפות בין הקבוצות היא קריטית להמשך הישרדותנו כחברה".
לעמוד האירוע בפייסבוק לחצו כאן. להרשמה.