היום (שני 2.3.20) נצא להצביע בפעם השלישית. מיד לאחר שתממשו את זכותכם הדמוקרטית, יחכו לכם שפע של אירועים לבילוי עם הילדים ביום השבתון.
מתחם אושילנד בכפר סבא יוצא בהפנינג מיוחד ליום הבחירות בו גם הילדים בוחרים. בכניסה למתחם תוקם עמדת קלפי בה הילדים יבחרו את ההצגה שהם רוצים לראות בסוף היום – עמי ותמי או עכברת העיר ועכברת הכפר. דמות שטח בדמות ראש הממשלה תסתובב ברחבי המתחם לעודד את הילדים להצביע ולהשפיע. בסדנת יצירה מיוחדת יוכלו הילדים להכין תעודות זהות. צלם מקצועי יצלם אותם לתמונות פספורט לתעודות הזהות. בנוסף, ביום הבחירות יוכלו הילדים להיכנס ללא תשלום במהלך היום למתחם נינג'ה קידס. הכניסה חופשית.

3 צפייה בגלריה
נינג'ה קידס במתחם אושילנד כפר סבא
נינג'ה קידס במתחם אושילנד כפר סבא
נינג'ה קידס במתחם אושילנד כפר סבא
(צילום: קבוצת חלומות)
אל מסיבת הבחירות של קניון שרונים בהוד השרון יגיע קופיקו למסע בג'ונגל עם חברים חדשים. בנוסף, במתחם קיים ג'ימבורי "ממלכת שרונים" עם מתקנים המתאימים לגילאי 3-12. במיוחד לכבוד יום הבחירות הילדים יקבלו אסימונים ללא תשלום למשחקי וידאו הנמצאים בממלכה. 
כוכבת הילדים מיקי תקפוץ אל קניון רננים ברעננה בשעה 12:00 למופע בידור מוזיקלי לכל המשפחה.
בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה כבר מתכוננים לפורים בסדנאות מיוחדת לכבוד החג. בסדנה אחת הילדים ילושו, ירדדו וייצרו אוזני המן מתוקות במיוחד וממולאות בסוכריות. בסדנה השנייה כל משתתף יקבל מיכל צבעוני ומגוון חומרים לקישוט ובעזרת הדמיון וההדרכה המתאימה, יהפוך המיכל הפשוט למשלוח מנות מרהיב וצבעוני. יום הבחירות יסתיים עם הופעה ללא תשלום של שלגלון - אמן הילדים האהוב במופע חדש, מלא צחוק והפתעות לכל המשפחה.
בארנה הרצליה תחכה לכם התערוכה המפוארת של ואן גוך, המכילה 2,000 מיצירותיו של האמן. התקופות השונות בחייו והסיפורים שמאחורי הציורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות- ציורים שיוצאים מהמסגרת ומוצגים ב- 360° בין פינות וקירות, באמצעות הקרנה עוצרת נשימה שמעניקה פרספקטיבה חדשה.  הציורים של Van Gogh מצטרפים לסימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים. ביום הבחירות התערוכה תהייה פתוחה החל מהשעה 9:00.
חברת "ירק השדה" ברמת השרון, מזמינים אתכם לסיורי קטיף, טעימות של תוצרת חקלאית מעוטף עזה, הדרכה חקלאית וקטיף עצמי של פרחי כלניות ונוריות לרגל יום הבחירות בעלות סמלית של 15-25 שקלים למשתתף.
3 צפייה בגלריה
סיורי חקלאות וסדנה להכנת חמוצים
סיורי חקלאות וסדנה להכנת חמוצים
סיורי חקלאות וסדנה להכנת חמוצים
(צילום: חני בן שושן)
אם מתחשק לכם לצאת לטייל ב"נחל תנינים" יתקיים סיור לאורך נחל איתן שלגדותיו צמחיית מים ענפה. אפשר ליהנות מהפריחה האביבית ומשפע המים ולצפות בהדגמה של הפעלת הסכר הרומי העתיק וכיצד פועלת טחנת קמח אמיתית המופעלת בכוח המים. הפעילות תתקיים בין השעות 10:00-15:00. ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.
בשמורת עין אפק תוכלו לטייל במסלול המעגלי סביב הביצות ובריכות המים, בין בעלי החיים, הציפורים וצמחיית הגדות, וליהנות מפעילויות לכל המשפחה בנושאי שמירת טבע וסרט אור-קולי: "סיפורה של טיפה". בין השעות 10:00-15:00, ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.
3 צפייה בגלריה
נאות קדומים
נאות קדומים
נאות קדומים
(צילום: עדן חלפה)
בפארק נאות קדומים תוכלו לבחור בין שני מסלולים חווייתיים ומהנים שמלווים בשלטי הסבר וכתבי חידה: מסלול קצר ונגיש (כ-1.5 ק"מ) המתאים למשפחות עם עגלות וילדים קטנים. הבוחרים במסלול זה יגלו ממה מייצרים לחמניות ומאפים אחרים, בבית הבד הם ינסו להניע את אבן המפרכה, במתקני המים ישאבו וידלו מים כמו פעם, ובטחנת הקמח הם יבינו איך גרעיני חיטה הופכים לקמח. במהלכו יבקרו בגינת ההצלה של הגן הבוטני ויוכלו להבחין במינים "אדומים" או בזנים נדירים של צמחים, בגורן ובשדות החיטה הירוקים. מסלול ארוך (כ-3.5 ק"מ) למיטיבי לכת, במהלכו המטיילים יבקרו ברובע מגורים קדום ויחשפו לשרידים עתיקים של בתי מגורים ובסמוך אליהם אזור תעשיה חקלאי עתיק ובו בית בד, גת של יין ומקווה טהרה. המסלולים מלווים בכתבי חידה לכל המשפחה עם חידות ומשימות הקשורות בחקלאות הקדומה, מתקני המים ועולם הצומח. בנוסף יחכו לאורך המסלולים הפעלות מיוחדות הישר מהעבר. כל המשפחה יכולה להתנסות בהכנת תבלינים, בניה באדמה, תחרות שאיבת מים ועוד המון חוויות וגילויים. הפעילות תתקיים בין השעות 8:30-16:30. מחיר כרטיס: 20-25 שקלים.