נופר מנטין (31), זמרת ויוצרת ממושב בצרה גילתה את המוזיקה בגיל יחסית מאוחר, ומאז היא כותבת, מלחינה ועובדת על אלבום בכורה שצפוי לצאת במהלך 2018.
מנטין עבדה בשנים האחרונות כסטייליסטית שהלבישה כמה ממפורסמי ישראל, וכבעלת מותג האופנה Linucha. ההתמודדות עם אובדן אביה בגיל צעיר, ומאוחר יותר גם אמה (על שמה נקרא המותג) אליה הייתה קרובה מאוד, הובילה אותה לכתוב ולהלחין את השירים הראשונים שלה, כאשר המוזיקה משמשת לה מפלט וריפוי.
כמי שגדלה בשנות ה-90 היא מעידה על עצמה כמי שמושפעת מאמנים כמו מייקל גקסון, טרייס צ׳אפמן, ג׳ון מאייר, אלאניס מוריסט ואביב גפן.
את השירים הראשונים הפיקה בלוס אנג'לס אצל אבישי גורן, אשר הפגיש אותה עם שירה גבריאלוב. כתוצאה מהמפגש שיתפו השתיים פעולה בסינגל הבכורה של נופר - "ואולי".כעת יוצא הסינגל השני "מעבר לפסגה".
נופר תתארח בהופעה של שירה גבריאלוב במועדון האזור בתל אביב ב-4.4.18. לרגל הסינגל והמופע היא עונה על השאלון שלנו.
איזה שיר את שרה באמבטיה?
Bitch- Meredith Brooks
הייתי מוכרת כליה כדי ללכת להופעה של... (חי או מת)
מייקל ג'קסון. נורא הערצתי אותו עוד מילדות. כשהוא היה בארץ אמא שלי לא הסכימה לי ללכת להופעה ומאז נשארה אצלי תחושת הפספוס.
הפדיחה המוזיקלית של חיי היתה...
טרם קרתה.
לאי בודד הייתי לוקחת (ספר, סרט ואלבום):
את האלבום Continuum של John Mayer
בגדול, הייתי ילדה...
מאד חסרת ביטחון, עם השנים ניסיתי לעבוד על זה. היום אני די שלמה עם עצמי, אבל עדיין קיימים אצלי לעיתים הרגעים שאני חוזרת לאותה ילדה חסרת ביטחון. על הבמה חוסר הביטחון נעלם, זה מרגיש לי נורא טבעי ונוח.
שלוש ההתמכרויות הכי גדולות שלי:
הכלבה שלי, החתולה שלי, וקפה.
מי הגבר הכי סקסי בעיניך?
דיויויד בקהאם.
מה יכול להרוס לך את היום?
יום מלא בנהיגה. שונאת לנהוג!
מה יכול לשפר לך את היום?
בעלי חיים - אין יום שאני לא מחייכת בזכות איזשהו בעל חיים.
על מה את חולמת?
בית בחווה ענקית מלאה בבעלי חיים וגינת ירקות.