פסטיבל ירון להצגות ילדים בנתניה
2-4 באפריל.
בחופשת פסח 2018 יתקיים בנתניה פסטיבל ירון להצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת עם מגוון רחב של הצגות ילדים לכל הגילאים. במהלך שלוש ימי הפסטיבל יתקיימו 12 הצגות של תאטרון אורנה פורת לילדים ונוער בהיכלי התרבות וברחבי העיר: כיכר העצמאות, היכל התרבות העירוני, היכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין בעיר ימים, היכל התרבות ע"ש ספי ריבלין בקרית השרון, מרכז התרבות בדורה ובפלנתניה. המתחמים השונים יקושטו באווירת חג ובנוסף להצגות יתקיימו בהם הפעלות חווייתיות לילדים.
בין ההצגות: חברים על הגשר, האוצר שאינו נגמר, תיאטרון פצפון, צוציקים. לפרטים על המועדים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.
4 צפייה בגלריה
חברים על הגשר. צילום: כפיר בולוטין
חברים על הגשר. צילום: כפיר בולוטין
חברים על הגשר. צילום: כפיר בולוטין
עושים פסח במוזיאון נתניה
1-4 באפריל.
מוזיאון העיר נתניה פותח שעריו בפעילויות מיוחדות לקראת החג. הפעילויות תתקיימנה בסימן 70 שנה למדינה ושנת ה-90 לנתניה.
יום ראשון 1.4, שעה 18:00 - מעבדות לחירות בחופי נתניה, משחק משפחתי המשחזר את תקופת ההעפלה בחופי נתניה. בשילוב שירי מולדת בליווי אקורדיון. ( התכנסות בכיכר העצמאות החדשה)
יום שני 2.4, שעה 10:00 - איך מצלמים אביב, פריחה וזיכרון? סדנה לצילום בסמארטפון בהנחיית נורית מוזס. שעה 16:00 - סיור תיאטרלי לכל המשפחה על תולדות המושבה נתניה. דמויות מן העבר קמות לתחייה, הדרכה ומשחק: ארז דיין.
יום שלישי 3.4, שעה 10:00 - מפצחים קושיות במוזיאון חידון מאתגר ואינטראקטיבי לכל המשפחה על תולדות העיר נתניה. שעה 10:30 - עושים שוק סיור בשוק נתניה התוסס והססגוני בהדרכת בילי אליעז.
יום רביעי 4.4, שעה 10:00 - חלוצים בחולות נתניה השחקנית שחף אבעדי בהצגה על הקמת המושבה נתניה דרך דמויות מכוננות ופורצות דרך. בליווי סדנת יצירה.
הגדה של מדע בפלנתניה בנתניה
1-4 באפריל. בין השעות: 10:00-16:00. לפרטים וכרטיסים: 09-7485760.
פעילות פסח מיוחדת בפלנתניה, שכוללת מופעי כוכבים באולם ובפלנטריום, הדרכות אסטרונומיה וחלל - הירח שלנו, שמי יציאת מצרים, האביב באסטרונומיה, סדנאות והדגמות מדעיות בדגש על אסטרונומיה ופיסיקה: שעון שמש, טילים וחלליות, ניסויים מדעיים, פיסיקה, חושים וההגדה וגם סדנאות יפניות לכבוד האביב פריחת הדובדבן, עפיפונים, אוריגמי. במהלך חול המועד יתקיימו הצגות וסדנאות חד פעמיות:
יום ראשון 1.4 – סדנת תיפוף מהעולם, יום שני 2.4 – תיאטרון סיפור "שילגיה קצת אחרת", יום שלישי 3.4 – פסטיבל ירון של תיאטרון אורנה פורת בהצגה "מרק כפתורים", יום רביעי 4.4 – פסטיבל ירון של תיאטרון אורנה פורת בהצגה "שבת זהב".
משחקי ילדות של הדור הבא בקניון עיר ימים נתניה
1-4 באפריל. בין השעות שעות- 11:00-14:00 ו 16:00-19:00. הכניסה חופשית.
בפסח הזה משחקי הילדות הופכים למולטימדיה. זהו המקום בו משחקי הילדות מתעוררים לחיים ונעשים מוחשיים באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים. בואו עם ילדיכם לאטרקציה חווייתית ומלאה במשחקים אינטרקטיביים ומרגשים אשר יחשפו את ילדיכם לפלאי הטכנולוגיה של הדור הבא.
4 צפייה בגלריה
משחקי ילדות של הדור הבא. צילום: בריז קריאייטיב
משחקי ילדות של הדור הבא. צילום: בריז קריאייטיב
משחקי ילדות של הדור הבא. צילום: בריז קריאייטיב
באמצעות מקרן וסנסורים מיוחדים הממוקמים מעל ארגז החול הילד שלכם יוכל לבנות סיפור שלם מחול בלבד. כך נוסף מימד חדשני לארגז החול המאפשר לילדים לחקור, ליצור, לבנות ולחוות באמצעות הדמיון שלהם.
גן החיות של המציאות המדומה הוא חוויה אינטראקטיבית מדהימה שמעמידה יצורים פנטסטיים לעיניך. הקהל ייהנה מאירוע ייחודי בו "עומדים" ליד החיה. הילדים יכולים לרוץ, לקפוץ ולשחק כפי שהם רואים את עצמם מקרוב עם נמרים, פינגווינים וחד הקרן וכל זאת בהנחייתו של מנחה צבעוני וגדול מהחיים. הפעילות תוקרן על גביי קיר לדים.
פעילות נוספת תאפשר לילדים לצייר ציורים ולראות אותם מתעוררים לחיים בסביבה ענקית בגודל קיר. כמו כן, ניתן יהיה לשחק בקלאסיקות של משחקי הסלולר על גביי מסכי מגע גדולים, ביניהם המשחקים: ”פרוט נינג‘ה“, ”אנגרי בירדס“ ו“קנדי-קראש“.
פסח בחברת החשמל בחוות חפציבה
1-3 באפריל. בין השעות 8:00-15:30. הכניסה חופשית, בהרשמה מראש: 076-8644333.
חברת החשמל, פותחתאת שעריה לציבור הרחב ללא תשלום במהלך ימי חופשת חנוכה ולהגיע למרכז המבקרים חוות חפציבה ההיסטורית המשוקמת אשר ממוקמת מצפון לנחל בעיר חדרה. הסיור כולל הסבר אודות האתר וקורותיו בבית החווה המשומר, צפייה בסרט וסיור מודרך בבית המשאבות.
4 צפייה בגלריה
פסח בחברת החשמל. צילום: יוסי וייס
פסח בחברת החשמל. צילום: יוסי וייס
פסח בחברת החשמל. צילום: יוסי וייס
הפנינג ירוק במוזיאון פתח תקוה
2-3 באפריל. בין השעות: 16:00-19:00.
בחול המועד פסח ניתן יחד חיים חדשים לחפצים ישנים בהפנינג אקולוגי בו יתקיימו פעילויות יצירה, מחזור ואהבת הסביבה. בתכנית: סדנת תיפוף קצבית על פחים ועל הגוף שלנו עם להקת רידמאניה, סדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים: הכנת תכשיטים מחומרים מפתיעים, סדנת הקסם שבחומר, סדנת יצורי ים ועוד. במקום יתקיים סיור מודרך למשפחות בתערוכה העוסקת בהשפעות האדם על הסביבה וגם "שוק קח תן" של חפצי נוי ואמנות. לרכישת כרטיסים לחץ כאן.
פסח מסביב לעולם בקניון הגדול פתח תקוה
1-4 באפריל. בין השעות 11:00-19:00. הכניסה חופשית.
ילדים שיגיעו לקניון עם משפחותיהם יוכלו מידי יום להשתתף בסדנאות בהשראת מדינה אחרת. כך יבקרו "מסביב לעולם בארבעה ימים" ויכינו יצירות מעניינות הקשורות לצרפת, ספרד, איטליה, ויפן. כל ילד יקבל מיני דרכון בה הוא יחתים בכל מדינה בה יבקר. ילד שיציג דרכון עם 4 חתימות, יקבל מתנה מדליקה. באמצעות פעילות הקניון הגדול יוכלו גם ילדים ומשפחות שלא נסעו לחו"ל בחג הפסח, ל"טייל סביב העולם" עם עופר הקניון הגדול.
ביום ראשון 1.4 בשעות 11:00-19:00 יבקרו הילדים בצרפת. בסדנא יהפכו הילדים למעצבי אופנה מפאריז, ויכינו כובעים מעוצבים מדליקים. כל ילד יקבל את הכובע שיעצב.
ביום שני 2.4 בשעות 11:00-19:00 יבקרו הילדים בספרד. בסדנא יעצבו הילדים מניפות ספרדיות. הילדים יעצבו את המניפה האישית שלהם. כל ילד יקבל את המניפה שלו.
ביום שלישי 3.4 בשעות 11:00-19:00 יבקרו הילדים באיטליה. בסדנא יעצבו הילדים מסכות וניציאניות. כל ילד יעצב את המסכה הונציאנית שלו.
ביום רביעי 4.4 בשעות 11:00-19:00 יבקרו הילדים ביפן. בסדנא יעצבו הילדים מסכות יפניות מדליקות. כל ילד יקבל את המסכה שלו.
הנוקמים מגיעים למתחם שרונים בהוד השרון
1-5 באפריל. בין השעות 10:00-19:00 (בערב חג שני עד השעה 14:30). הכניסה חופשית.
מתחם שרונים, הוד השרון, משיק אירוע מיוחד וחגיגי בחג פסח הקרוב, בשיתוף דיסני ישראל, לקראת יציאת הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" מבית מארוול. באירוע ניתן יהיה להתנסות במגוון רחב של אטרקציות טכנולוגיות, ולהרגיש חלק מצוות "הנוקמים" של מארוול.
4 צפייה בגלריה
הנוקמים במתחם שרונים. יח"צ
הנוקמים במתחם שרונים. יח"צ
הנוקמים במתחם שרונים. יח"צ
בין המתחמים: מתחם AR-חוויית Hulkbuster –הילדים מוזמנים להיכנס לנעליו של איירון מן במשחק מציאות רבודה. מתחם VR- מתחם מציאות מדומה בו השחקנים עונדים משקפי VR ומצטרפים לאיירון מן במשימה מיוחדת. מתחם של עמדות XBOX עם משחקי הנוקמים. מתחם מסך ירוק ותחפושות. סדנאות רובוטיקה בהשראת טוני סטארק, הלוא הוא איירון מן. מתחם צפייה בו יוקרנו סדרות האנימציה של "הנוקמים" וחבריהם. דוכני מכירה של מוצרי הנוקמים יפעלו ברחבי הקניון.
פסח הוליווד באושילנד כפר סבא
1-5 באפריל. בין השעות 11:00-15:00 ו16:00-18:00 (ערב חג שני עד השעה 15:00). הכניסה חופשית.
פסטיבל שכולו סביב עולם הסרטים עם מתחמים מיוחדים, דמויות שטח מהוליווד ועוד מגוון פעילויות מעולם הסרטים שיכינו את הילד להיות השפילברג הבא.
בין המתחמים: מתחם הוליווד - אם אתם רוצים להתלבש ולהצטלם כאילו אתם באוסקר תוכלו לעשות את זה במתחם הוליווד, המעוצב כולו סביב השטיח האדום וכולל תלבושות מהסרטים ופסלוני אוסקר. מתחם איפור מהסרטים - רוצים להראות כמו זומבי מהסרטים ולהסתובב כמו רמבו? במתחם הזה יציירו עליכם איפור מהסרטים של פעלולים ופציעות מגניבות. מתחם סרטי אנימציה - אם אהבתם את הקול בראש ואת לשבור את הקרח, במתחם הזה תוכלו להכין סרטון אנימציה אישי ממש כמו הסרטים האהובים עליכם. מתחם מבוך האימה - אם אתם פריקים של זומבים ואוהבים מפלצות, זה בשבילכם! מבוך מפחיד עם 9 חדרים. גיבורי על-מופעים באוויר- גיבורי על במופע פעלולים אקרובטי שכולו על אומגה. גיבורי על יופיעו באוויר למשך כ-10 דק בכל שעה עגולה.
פסטיבל מדע בזמן בקניון שבעת הכוכבים הרצליה
1-4 באפריל. בין השעות: 11:00-14:00, 16:00-19:00. הכניסה חופשית.
ניסויים מגניבים, סדנאות בישול מולקולרי, סדנאות יצירה מדעיות ועוד הפתעות מחכות לכם בקניון שבעת הכוכבים בפסח. הפסטיבל, בשיתוף פארק קרסו למדע, יציע למבקרים מתחמים מיוחדים עם מעבדת קסמים, מסע אל עידן הקרח סדנאות של מדע יצירתי וגם קסמים מדעיים.
חופש פעולה במוזיאון הרצליה
1-4 באפריל. בין השעות: 10:00-13:00. הכניסה חופשית.
במהלך חול המועד פסח יתקיימו סיורים וסדנאות יצירה לילדים. הדרכות למבוגרים בין מוצגי המוזיאון יתקיימו בשעה 12:00.