יסטרדיי (אנגליה, 2019)
ג'ק מאליק הוא מוזיקאי צעיר וכושל, הנאבק לשרוד בעולם השירה המקצועי. אולם יום אחד, ג'ק מתעורר מתאונת דרכים מסתורית בעולם שבו הביטלס, הלהקה המצליחה ביותר אי פעם, מעולם לא היתה קיימת, והוא האדם היחיד בעולם שזוכר אותה ואת שיריה. בעזרתה של הסוכנת האמריקאית שלו ובעזרתו של המוסיקאי והיוצר אד שירן, הוא הופך להצלחה מסחררת ולתופעה עולמית. אך ככל שהוא נוסק בשמי התהילה, הוא מסתכן באיבוד חברת ילדותו אלי, היחידה שתמיד האמינה בו. כשהחלון המפריד בין חייו הקודמים והחדשים הולך ונסגר, ג'ק יצטרך לחזור לעצמו ולהוכיח שכל מה שצריך זו אהבה.
בימוי: דני בויל. שחקנים: לילי ג'יימס, הימש פאטל, קייט מקינון, אד שירן.
ספיידרמן: רחוק מהבית (ארה"ב, 2019)
פיטר פארקר, גיבור העל הידידותי, מצטרף לחבריו נד, אם-ג'יי ושאר החבורה לחופשה באירופה. אולם תכניתו להשאיר מאחוריו לכמה שבועות את עולם גיבורי העל משתבשת במהרה, כאשר הוא מסכים לעזור לניק פיורי לפענח את התעלומה מאחורי מספר התקפות של יצורים אשר זורעים הרס ברחבי היבשת.
שחקנים: ג'ון ווטס. בימוי: טום הולנד, ג'ייק ג'ילנהול, זנדאיה, סמואל ל. ג'קסון, מריסה טומיי, קובי סמולדרס.
פעולת חילוץ: תוכנית בריחה 3 (ארה"ב, 2019)
שעת לילה מאוחרת. דמות לא מוכרת פורצת למשרדי חברת האבטחה של ריי ברסלין, זהו שן-לו, שומר ראש ומומחה באמנויות לחימה, שכשל במשימת אבטחת האישים שהיה מופקד עליה. בתו של האיש העשיר ביותר בסין נחטפה במשמרת שלו, והוא חייב לנקום ולהחזיר אותה מהשבי. ריי ברסלין ושותפיו למשימות מיחדות: דה-רוסה והאש, יוצאים למשימת חילוץ מהכלא השמור ביותר בעולם, תחנת השטן, כלא ממנו אף אחד לא יצא בחיים.
בימוי: ג'ון הרצפלד. שחקנים: סילבסטר סטאלון, דייב בטיסטה, 50 סנט, ג'יימי קינג.
הצלילה (ישראל, 2018)
כשיואב התל-אביבי חוזר לבית ילדותו בקיבוץ הצפוני להלוויית אביו, הוא מגלה שלאב הייתה בקשה אחרונה ומוזרה במיוחד שקשורה אליו ולשני האחים שלו, מהם ניתק קשר. בדרך למילוי הבקשה מוצא עצמו יואב נשאב בחזרה לעולם אשר ממנו ניסה לברוח כל השנים; ההוויה הקיבוצית, אמו שהגיעה לקיבוץ כמתנדבת ונשארה להקים משפחה, אחיו הצעיר אבישי, חייל בסדיר שאמור להתגייס לחזית הלבנונית ומגלה סימני חרדה מדאיגים, ואיתי, האח הבכור והמיליטנטי הפוצח בסדרת חינוך ברוח שיטותיו האלימות של האב המנוח. כל אלה, לצד הפוסט טראומה שלו עצמו, מתרחשים על רקע מלחמת לבנון השנייה שבדיוק פורצת וגורמת לכל הקיבוץ להשתגע.
בימוי: יונה רוזנקיאר. שחקנים: יונה רוזנקיאר, מיכה רוזנקיאר, יואל רוזנקיאר.
החיוך האטרסוקי (ארה"ב / אנגליה, 2018)
רורי מק'ניל הוא סקוטי מחוספס הנאלץ לעזוב את ביתו ולנסוע לטיפול רפואי בסן פרנסיסקו. הוא עובר לגור עם בנו אותו לא ראה שנים ועם כלתו המכורה לעבודה, ומתעב כל רגע. להפתעתו, כשהוא חושב שלחיים כבר אין יותר מה להציע, משתנה כל עולמו דרך הקשר עם נכדו הפעוט.
בימוי: עודד בן נון, מיכל ברזיס. שחקנים: בריאן קוקס, רוזנה ארקט, תורה בירץ'.