מה עושים בחופש הגדול? הנה כמה הצעות, שלחלקן תוכלו לברוח מהחום והלחות שבחוץ ולבלות כמה שעות במזגן.
LEGO SPACE PARK 2019
מעל 5 מיליון קוביות לגו ירכיבו את עולם החלל המהפנט וייקחו את המשפחה למסע בין הגלקסיות בשיתוף המותג LEGO העולמי ו- SpaceIL. האטרקציה השנה תהייה בסימן החלל עם מתחמים ואתגרים חווייתיים חדשים שיקחו את הילדים וההורים למסע בין כוכבים בפארק ממוזג. נושא החלל שזכה להתעניינות בינלאומית, נבחר על ידי LEGO העולמית לשנת 2019 במטרה לעודד ילדים וילדים בנפשם להעז ולחלום להגיע למרחבי החלל. בין האטרקציות הבולטות בלגו ספייס פארק: משטחי עבודה פעילים עם מאות אלפי קוביות לגו יאפשרו לילדים להרכיב את חללית העתיד ולהנחיתה בירח; מתחם מהנה ומלמד שמנגיש את עולם החלל; מתחם לייזר; קיר טיפוס של ספיידרמן; חדר חושך עם רצפת ירח רכה ייחודית, ישבו הילדים להתרשם בחושך מחוויה אור קולית ייחודית בה ישודרו מערכות הכוכבים; מיני סופרמרקט של שופרסל מכוכב אחר עם פעילות אינטראקטיבית; ç מתחם ג'ימבורי לפעוטות; מתחם אומגה; מתחם מולטימדיה; מתחם LEGO Friends & Just Dance; קיר לגו גרפיטי ועוד.
איפה? ביתן 1, גני התערוכה, אקספו תל אביב. מתי? 26.7-31.8. כמה? מחיר מלא: 119-99 שקלים. הנחות: חברי מועדון שופרסל יוכלו ליהנות מכרטיס במחיר 49 שקלים ובעלי כרטיס אשראי שופרסל במחיר 44 שקלים. בנוסף, מבצעים בחברות האשראי.
7 צפייה בגלריה
לגו ספייס פארק. צילום: תום ברטוב
לגו ספייס פארק. צילום: תום ברטוב
לגו ספייס פארק. צילום: תום ברטוב
THE ART OF THE BRICK
אם מתחשק לכם עוד לגו, תוכלו להגיע לתערכות אמנות הלגו הבינלאומית שתציג כ-100 פסלים ויצירות אמנות העשויות ממיליוני קוביות לגו צבעוניות. בנוסף יופעלו במקום מתחם משחקים אינטראקטיבי מעולמות הלגו, מתחם יצירה, ג'ימבורי ענק ומתחם לגו דופלו לקטנטנים, מתחם סינמה LEGO בו יוקרנו סדרות הלגו האהובות, מתחם תחרות בניית מכוניות לגו, מתחם פעילות אינטראקטיבית, עיר לגו עם רכבות, גלגל ענק ועוד המון הפתעות לכל המשפחה.
איפה? היכל טוטו חולון (מתחם לה פארק). מתי? 26.7-31.8. כמה? החל מ 99 שקלים. הטבות בחברות האשראי.
7 צפייה בגלריה
The art of the brick. צילום באדיבות הדרן ייזמות והפקות
The art of the brick. צילום באדיבות הדרן ייזמות והפקות
The art of the brick. צילום באדיבות הדרן ייזמות והפקות
קיץ מוזיקלי בלונדע
מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מוזיקליות ייחודיות לקיץ 2019 לצד מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות. במסגרת הפעילות המיוחדת תוכלו ליהנות מחצר מוזיקלית, ססגונית ומרהיבה, שהוקמה במיוחד לאירועי הקיץ, וכוללת כלי נגינה ענקיים כדוגמת: קסילופון, מערכת תופים, מטלפון, פלטה מנגנת, ועוד; חדר מוזיקה ובו כלי נגינה אמיתיים, בהם הילדים יוכלו להתנסות על מגוון כלים בעזרת מדריכים שינחו אותם; עמדות צילום מוזיקליות; מתחמי יצירה ואומנות להורים וילדים באווירה מוזיקלית. החל מ- 12.8.19 כל יום בשעה 11:00, יתקיים בחצר המוזיקלית מופע מוסיקלי, אינטראקטיבי וחוויתי המשלב תיפוף על הגוף, ריקודי שורות, תחרויות משפחתיות, ריקוד ושירים אהובים ומוכרים. לצד כל אלו יעמוד לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה.
איפה? לונדע - מוזיאון הילדים באר שבע. מתי? עד ה- 31.8. כמה? 40-54 שקלים.
7 צפייה בגלריה
אגדה של פסח בלונדע, צילום יח"צ
אגדה של פסח בלונדע, צילום יח"צ
אגדה של פסח בלונדע, צילום יח"צ
האיגלו בארנה
תחת כיפת השמיים ימוקם איגלו ענק שיורכב משתי כיפות קונסטרוקציה שהובאו במיוחד לארץ וממכונות ייצור שלג חדשניות. בכיפת המבואה, אשר קוטרה 10 מטרים למבקרים יוקרן סרט קצר בכיכובם של כוכבי הילדים אודי ואביעד שיעסוק בתהליך היווצרותו של השלג ובמשמעות האקולוגית של השלג לעולמנו. בסיום הסרט, יעברו המבקרים לכיפה הגדולה, המתנשאת לגובה של 6 מטרים, שם ייהנו מאטרקציות חורפיות: בניית ואבזור בובת שלג, איגלו ועוד; לרשות המבקרים יעמוד מגוון אביזרים למשחק חופשי בשלג וכמובן תינתן האפשרות לנהל מלחמת שלג מצננת באמצע אוגוסט. מפעם לפעם יומטר על המבקרים שלג לחוויית שלג מושלמת .
איפה? ארנה הרצליה. מתי? החל מ-10.8 כמה? 20-30 שקלים.
מפצח האגוזים - קרקס על הקרח
קרקס על הקרח ממוסקבה חוזר לארץ אחרי ההצלחה האדירה עם המופע "מלכת השלג" בחורף האחרון. הפעם יעלו אמני הקרקס לראשונה בישראל את "מפצח האגוזים", מופע קרקס תיאטרלי על הקרח, שיפיג את החום הלוהט של הקיץ הישראלי. המופע מבוסס על האגדה הידועה מאת הופמן עם המוזיקה האהובה והמוכרת של צ'ייקובסקי. על הבמה יוצגו פעלולי קרקס מרשימים ויוצאי דופן והקהל יזכה למופע שהוא שילוב הרמוני של קרקס, תיאטרון והחלקה על הקרח.
איפה? ברחבי הארץ - אשדוד, אשקלון, באר שבע, ירושלים, כרמיאל, נצרת עילית, אור עקיבא, חיפה, תל אביב, ראשון לציון, נתניה, מודיעין. מתי? 18-30.7. כמה? 135-235 שקלים.
7 צפייה בגלריה
קרקס על הקרח ממוסקבה. צילום: לאנדריי סמירנוב
קרקס על הקרח ממוסקבה. צילום: לאנדריי סמירנוב
קרקס על הקרח ממוסקבה. צילום: לאנדריי סמירנוב
העיר של ניקלודיאון
לראשונה העיר של ניקלודיאון מגיעה לישראל עם הדמויות האהובות שיוצאות מהמסך ופוגשות את הילדים. בין הפעילויות: לצלול לביקיני בוטום ולפגוש את בובספוג וחבריו; לטפס עם צבי הנינג'ה על קיר טיפוס אתגרי ואטרקציות אקסטרים מאתגרות; לצאת למסע מופלא עם דורה ודייגו; לחגוג עם נסיכות ה DIY; שי-יה ומור ב"מסיבת יצירה"; להציל את העולם עם ריידר ומרשל הגיבורים ממפרץ ההרפתקאות; מתחמי הרעשנים, קפה אפונית, זהבית ופזית ועוד הפתעות. על הבמה המרכזית תוכלו לראות את טל מוסרי ובוב ספוג במופע "יום טוב" או את רוני נדלר שתארח את חברי מפרץ ההרפתקאות.
איפה? ביתן 10, מתחם אקספו תל אביב. מתי? 13-31.8. כמה? 99 שקלים.
פסטיבל Brawl Stars & Rumble Stars
24/7/19 - אירוע מיוחד בחופש הגדול בסימן המשחקים הסלולריים החדשים שמשגעים את ילדי ישראל והעולם. את הפסטיבל ינחה יוטיובר הגיימינג הגדול בישראל עידן תלם Inde Game ובהשתתפות הגיימרים המוכרים:RonenGG, Festivy, VADIMO, Sam Klovski, Captain Ben, GalCohen, Snowy. במהלך הפסטיבל יתקיימו מספר סבבים שבו ישתתפו הגיימרים הכי מוכרים בארץ בטורניר לייב מול הקהל, יחשפו את הסודות הכי שווים לניצחון המשחק החדש עם כל הטקטיקות ואסטרטגיות המשחק, תתקיים פתיחת תיבות ועוד המון הפתעות.
איפה? היכל שלמה, תל אביב. מתי? 24.7, שעה 9:00. כמה? 79 שקלים. מחיר למתחם VIP ללקוחות Life Style של סופר-פארם: 99 שקלים. במתחם VIP ייחודי יוצעו לנבחרים, פגישות וצילומים עם היוטיוברים והגיימרים המובילים בישראל.
7 צפייה בגלריה
היוטיוברים יואב פסטיווי, גל כהן, עידן תלם אינדה גיים, רונן ג'יג'י וסאם. צילום: מאיסה
היוטיוברים יואב פסטיווי, גל כהן, עידן תלם אינדה גיים, רונן ג'יג'י וסאם. צילום: מאיסה
היוטיוברים יואב פסטיווי, גל כהן, עידן תלם אינדה גיים, רונן ג'יג'י וסאם. צילום: מאיסה
קרקס האקסטרים
מיטב אומני הקרקס הטובים בעולם מאחדים כוחות למופע קרקס וירטואוזי לכל המשפחה הלוקח את הצופים למסע מרתק בביצועים אקרובטיים, פעלולים מורכבים לצד אומני ברייקדאנס וביטבוקס ייחודים מאירופה. בנוסף, יחכו למבקרים מגוון אטרקציות אקסטרימיות: מתחם מרוצי מוטור, מתחם ייחודי של מכוניות ממותגות לילדים, מסלול טרקטורונים לילדים עם אלמנטים אתגרים לאורך המסלול ומתחם Vest-Vr בו המשתתפים יחשפו לעולם מאתגר דרך משקפי ה-VR ובמקביל ירגישו תחושה יוצאת דופן, עוצמתית ומלאת אדרנלין בכל הגוף עם הווסט (VEST) החדש והמיוחד שיגיע לארץ בקיץ הקרוב מארה"ב.המשתתפים יוכלו לבחור את חווית העולם הוירטואלי בו ירצו לצפות (מופע מוזיקלי LIVE, רכבות הרים, משחק אתגר היריות, עולם הספורט).
איפה? אמפי עזריאלי, תל אביב. מתי? 12-29.8. כמה? ניתן לרכוש כרטיס לקרקס בלבד, כרטיס משולב קרקס + אטרקציה, כרטיס טריפל קרקס + שתי אטרקציות. מחיר החל מ: 101 שקלים.
פארק "נינג'ה ישראל"
לראשונה, פארק "נינג'ה ישראל" הבינלאומי ינחת בארבעה אתרים ברחבי הארץ בקיץ 2019. ארבעת הפארקים יכילו מאות מטרים של מסלולים ועשרות מתקני נינג'ה ביניהם מתקני הנינג'ה האייקונים: הקיר המעוקל, הסטפרים, צינור הטבעות, הגשר השבור, הקורה המתהפכת ועוד מגוון רחב של פעילויות נינג'ה לכל הגילאים. כל הפארקים יהיו ממוזגים ומקורים ויתפרסו על משטח ענק ויאפשרו חווית נינג'ה יוצאת דופן שתיתן הזדמנות לכל אחד למצוא את הנינג'ה שבו. הפארקים מותאמים לילדים, משפחות ומקצוענים וכוללת גם ג'ימבונינג'ה לקטנטנים (ג'ימבורי בסגנון נינג'ה), קפיטריה ודוכנים מעולם הנינג'ה.
איפה? ירושלים, חיפה, תל אביב, ראשון לציון. מתי? החל מה- 20.7. כמה? מחיר מלא: 99 שקלים. כרטיס משפחתי: 299 שקלים. הטבות בחברות האשראי.
משחקי השלג
בהיכל הקרח חולון תוכלו ליהנות ממשחקים מיוחדים לכבוד עונת הקיץ. המבקרים יקבלו מגפיים ייעודיות, הקטנטנים יישחקו בשלג וייבנו בובות שלג, דמויות מוכרות ואהובות מעולם הקרח יסתובבו בין המבקרים, בכל שעה עגולה תהייה סופת שלגים מקפיאה, פעילויות של זריקת כדורי שלג ועוד הפתעות קרירות.
איפה? צמוד להיכל הקרח חולון, פארק פרס. מתי? עד ה 31.8. כמה? 25-45 שקלים.
השאלות של לאונרדו
לציון 500 שנה לפטירתו של ליאונרדו דה וינצ'י ( 1452-1519) יקדיש הקיץ מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים, תערוכה ייחודית ונרחבת לכל המשפחה שפותחה, נאצרה, והופקה במוזיאון בירושלים. במוקד התערוכה עומדת סקרנותו חובקת העולם של לאונרדו, הנחשב בעיני רבים ל 'אדם הסקרן בעולם'. דפוס חשיבתו של לאונרדו רב האומן מאז ילדותו ועד בגרותו שילבה תמיד עקרונות מנחים לשאול – להתבונן – ולרשום. בנוסף, שני מושגים שמלווים את התערוכה כחוט השני: אנלוגיה ואנטומיה (בגוף האדם וכן במכונה). בתערוכה, למעלה מ-40 מוצגים ומיצגים שונים, רבים מהם אינטראקטיביים ומזמינים את המבקרים לשאול שאלות, להתנסות בהם ולהיות ב'נעליו' של לאונרדו. נראות התערוכה מבחינה ויזואלית וגרפית מעודדת שאילת שאלות ומשלבת בעיצובה את רישומיוה אייקוניים של לאונרדו.
איפה? מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים. מתי? עד ה 31.8. כמה? ילדים עד גיל 5 חינם, ילד/מבוגר 60 שקלים, כרטיס משפחתי 220 שקלים.
7 צפייה בגלריה
השאלות של לאונרדו. צילום: אבי חיון
השאלות של לאונרדו. צילום: אבי חיון
השאלות של לאונרדו. צילום: אבי חיון
פליימוביל מסביב לעולם
הממלכה הקסומה של פליימוביל מגיעה לגן הבוטני. המסע בממלכה מתחיל ביבשת אירופה, שם יעברו הילדים הכשרת פיראטים בספינת פיראטים ענקית הממוקמת באגם מלא בפרחי לוטוס המקנים תחושת ג'ונגל. מהספינה יוכלו להשקיף ולחפש את הסופיות, ציפורי מים קטנות הנהנות מהסבך של הלוטוס באגם, את הדגים, הצפרדעים, הברווזים ומיני החיות הגדלות באגם. במקום יש מתקנים אתגריים, עמדת צילום פיראטים משפחתית, טקס התבגרות מיוחד בכפר אינדיאנים הכולל אוהלי טיפי, טוטם ענק, קאנו, מדורה ופעילות חץ וקשת. בנוסף, יש במקום ארמון נסיכות מפואר עם חדר הקרנת סרטון פליימוביל קצר ומשחקי נסיכות ונסיכים. בהמשך ירחיקו הילדים עד יבשת אוסטרליה, בה יבקרו הילדים בתחנת כיבוי אש ויעברו הכשרה בירי כדורי ג'ל במתחם אימון ייעודי ועוד.
איפה? הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים. מתי? 21.7-30.8. כמה? מחיר מלא 89 שקלים, הנחות 1+1 בחברות האשראי.
7 צפייה בגלריה
פליימוביל מסביב לעולם. צילום: דוד סער
פליימוביל מסביב לעולם. צילום: דוד סער
פליימוביל מסביב לעולם. צילום: דוד סער