השמיים הם הגבול (ארה"ב / אנגליה, 2019)
לונדון, 1862. מאות צופים נרגשים מתקבצים לצפות בהמראת הכדור הפורח של ג'יימס, מדען צעיר ומלא תשוקה, ואמיליה, טייסת מנוסה ואמיצה שהיא גם בדרנית שיודעת מה החשיבות של שואו טוב. השניים מתכוונים להגיע לגבהים שאף אדם עוד לא הגיע אליהם. למרות שההמראה מתחילה ברגל שמאל ונדמה שההבדלים בין השניים בלתי ניתנים לגישור, מהר מאוד הם מבינים שיש להם יותר במשותף מאשר שחשבו. אך כשהצמד מגיע לגבהים חדשים והאוויר נהיה קר ודליל יותר, הטיסה בכדור הופכת מסוכנת, והשניים יצטרכו לקבל החלטות שהם לא ציפו לקבל.
בימוי: טום הרפר. שחקנים: פליסיטי ג'ונס, אדי רדמיין.
השקרן הטוב (ארה"ב, 2019)
אשף הרמייה רוי קורטני בקושי יכול להאמין למזלו כשהוא פוגש באינטרנט אלמנה אמידה בשם בטי מקליש. כשבטי פותחת בפניו את ביתה ואת חייה, רוי מופתע למצוא את עצמו דואג לה, והופך את מה שצריך להיות מעשה רמייה קליל לדבר משמעותי בהרבה עבורו.
בימוי: ביל קונדון. שחקנים: איאן מקלן, הלן מירן, ראסל טובי.
10 דקות אבודות (ארה"ב, 2019)
פושע מנוסה חבר בצוות של שודדים מקצועיים החוברים לביצוע שוד גדול של בנק, שבכספת שלו חבילה יקרת ערך. עם צאתם מהמקום הם מתפצלים, והוא מותקף על ידי מישהו מאחור ומאבד את ההכרה. כשהוא מתעורר, חסרים לו שני דברים: החבילה, בלעדיה לא יקבלו את הגמול הכספי המשתלם, וגם עשר דקות מהזיכרון שלו, על מה שקרה במהלך השוד. הוא יוצא למירוץ נגד הזמן לאסוף פיסות מהפאזל החסר, כשמכל כיוון לוחצים וסוגרים עליו חברי הכנופיה, אנשי החוק ומבקשי החבילה המסתורית.
בימוי: בריאן א. מילר. שחקנים: ברוס ויליס, מייקל צ'יקליס, קייל שמיד, מדו וויליאמס.
דנמרק (אנגליה, 2019)
חלומו של הרברט, קבצן בריטי צעיר, מסתכם בשאיפה הבסיסית ביותר הקיימת לאדם – לישון במיטה נעימה ולהתקלח במים חמים. כדי להגשים את החלום הוא נוקט בגישה לא שגרתית ויוצא למסע בדנמרק. מטרתו היא להסתבך במכוון עם רשויות החוק המקומיות ולהישלח למאסר. הוא מאמין שבמהלך שהותו בכלא הדני יהיה מסוגל ליהנות מה"מותרות" הרבות שמציעה הממלכה הסקנדינבית לאסירים שלה.
בימוי: אדריאן שרגולד. שחקנים: רייף ספול, ג'ואל פרי, סטיב ספירס.
ורדה על אנייס (צרפת, 2019)
אנייס ורדה בת ה-90 היא צלמת זוכה פרסים, אמנית שהציגה תערוכות בכל רחבי העולם, דוקומנטריסטית מחוננת וצלע חשובה בייסודו של הגל החדש של הקולנוע הצרפתי. היא לוקחת את המיקרופון בידיה וחולקת את סיפור חייה, סודות היצירה שלה והשקפת עולמה הייחודית. היא נעזרת בקטעי ארכיון ובקליפים נבחרים מיצירות המופת שביימה במשך השנים. מספר שבועות לאחר הפרמיירה, ורדה הלכה לעולמה בעקבות מאבק ממושך במחלת הסרטן.
בימוי: אנייס ורדה.