בחירות 2023: החל מסוף השבוע הקרוב, תפעיל רשימת 'חוזה חדש' ברעננה פיילוט של תחבורה שיתופית. במסגרת הפיילוט יופעל בערב יום שישי הקרוב אוטובוס שיסיע תושבים, צעירים ומבוגרים מהעיר למרכזי הפנאי והבילוי בתל אביב.
2 צפייה בגלריה
מהפך במטרופולין
מהפך במטרופולין
אוטובוס בסופ"ש
(צילום המחשה: איתמר רותם)
מובילי הרשימה מסרו כי מטרתם לתת מענה לצורך גדול שעולה מהציבור בשנים האחרונות. יתרה מכך, מדובר גם בעניין בטיחותי חיוני, כאשר מדובר בבני נוער וחיילים רבים המבקשים להגיע למרכזי הבילוי וזקוקים לפתרון תחבורתי בטוח.
פתרונות דומים דוגמת "נעים בסופ"ש" פועלים כבר בערים אחרות בשרון. רשימת 'חוזה חדש' ברעננה, אשר התגבשה במהלך המאבק למען הדמוקרטיה ב- 8 החודשים האחרונים, החליטה לאחרונה להתמודד למועצת העיר במטרה להגדיל את הייצוג של הציבור הליברלי בעיר. הרשימה דוגלת בחיזוק התחבורה הציבורית כמענה חברתי חיוני לאוכלוסיות רחבות שאינן מחזיקות בבעלותן רכב פרטי.

2 צפייה בגלריה
אוטובוס בשבת
אוטובוס בשבת
אוטובוס בשבת
(צילום: חוזה חדש רעננה)

מובילי הרשימה ביקשו להדגיש כי המהלך נעשה תוך התחשבות בציבור שומר השבת בעיר. הציבור הדתי בעיר הוא שותף מלא במאבק למען הדמוקרטיה ובחיים המשותפים בעיר.
קראו גם:
רעננה מהווה מיקרו-קוסמוס שידגים לישראל כולה, כך אנו מקווים, שילוב ראוי בין הצרכים השונים של כלל הציבורים. בימים הקרובים צפויה רשימת ' חוזה חדש ' ברעננה לצאת בסקר נרחב על מנת ללמוד בצורה מיטבית את הצרכים בתחום של תושבי העיר, ולתכנן בהתאם את המענה התחבורתי הדרוש. בשלב זה מדובר בפיילוט. המטרה היא שעיריית רעננה תיקח אחריות על הנושא כבר בקדנציה הקרובה. זו בדיוק אחת הסיבות שהם רצים למועצת העיר. פרטים לגבי לו"ז ומסלול ההסעה יפורסמו בקבוצות 'חוזה חדש' בימים הקרובים.