1 צפייה בגלריה
צילום: עיריית הוד השרון
צילום: עיריית הוד השרון
צילום: עיריית הוד השרון
ראש עיריית הוד השרון, חי אדיב, הודיע הערב (חמישי) שלא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העירייה. להלן ההודעה שפרסם בפייסבוק במלואה:
"חבריי היקרים,
אני מסיים 15 שנים רבות עשייה, בהן יישמנו תוכניות בכל תחומי החיים בעיר שהפכה למובילה ואיכותית, עיר שכיף לחיות בה ולגדל ילדים.
הוד השרון היא הבית שלי, הבית ממנו יצאתי לשרות קרבי של 25 שנה בצה״ל כלוחם ומפקד בשמירה על בטחון המדינה.
מהרגע בו פשטתי מדים, ידעתי כי אמשיך בשליחותי הציבורית. נפלה בחלקי הזכות להוביל ולהנהיג את העיר בה נולדתי, התחנכתי וגידלתי את ילדיי ובה גדלים נכדיי. בשנים אלו הובלתי, יחד עמכם שותפיי, את עירנו האהובה להשגים המהווים מקור רב לגאווה. עיר עם תשתיות מודרניות, חיי קהילה תוססים, מערכת חינוך לתפארת ואיכות חיים גבוהה.
בעוד כעשרה חודשים תתקיימנה הבחירות המקומיות, אחרי התלבטות רבה ועשייה ציבורית לאורך השנים, החלטתי כי זו העת לאפשר לדור הבא להמשיך בתנופת הפיתוח של העיר, לא להתמודד בבחירות ולתרום מנסיוני בתפקיד ציבורי נוסף.
השבוע אנו מציינים את ט״ו בשבט, בנטיעות של עצים ושתילים צעירים. גם בעירנו הצעירה, רק בת 28, נזרעו זרעי עשייה רבים הפורחים וימשיכו לנבוט ולשגשג כעץ אשר שורשיו חזקים באדמה וענפיו הגדולים מניבים פירות רבים.
תודה לכל שותפיי, לכם תושבי העיר הנפלאים,לעובדי ומנהלי העירייה המסורים ולחברי להנהגה העירונית לאורך השנים. תודה מיוחדת לילדי העיר האהובים איתם יש לי קשר מיוחד ולמשפחתי האהובה אשר תמיד עמדה לצידי והיתה שם בשבילי ולא יכלתי לייחל לטובה ממנה".
ההודעה של אדיב הגיעה בסביבות השעה 17:00, לאחר שלאורך כל היום היו שמועות כי הוא מתכנן להודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים. על פי הערכות, הוא קיבל הצעה להצטרף לאחת הסיעות בכנסת.