2 צפייה בגלריה
חיים ברוידא | צילום: חן זמיר
חיים ברוידא | צילום: חן זמיר
חיים ברוידא | צילום: חן זמיר
ההתמודדות של חיים ברוידא לראשות העיר הייתה ברורה לכולם, אך היום (ו') השיק חבר המועצה הוותיק את הקמפיין שלו באופן רשמי עם כ-300 משתתפים.
ברוידא (60), יליד רעננה, נשוי ואב לשלושה, הצטרף לפוליטיקה המקומית בשנת 2003 לאחר שנים של פעילות בוועדי ההורים ונבחר למועצת העיר. כעבור שנתיים, התמודד בבחירות מול ראש העיר לשעבר נחום חופרי, אך הפסיד. מאז ולאורך הקדנציות היה אופוזיציונר בולט.
צילום: חן זמיר
"אני נולדתי ברעננה, לוקאל פטריוט, צמחתי מהשטח", מסביר ברוידא למיינט רעננה. "אין מאחוריי ספונסרים עשירים, אני בא נטו חיים ברוידא, כדי להנהיג את העיר בשנים הבאות. זו תשוקה שקיימת בי בעשור וחצי האחרון, מאז שנכנסתי לפוליטיקה ברעננה".
בקדנציה האחרונה פעלת בעיקר כיו"ר ועדת ביקורת.
"אני מאמין שבכל ארגון צריך מישהו שישאל שאלות, לכן ביצעתי את המלאכה הזאת. כמו כן, אני מאמין שכל ארגון חייב לשדרג את עצמו באמצעות צוות חדש, ראייה חדשה, תפיסת עולם אחרת, כדי להכניס דם חדש לתוך המערכת העירונית".
רעננה בוערת במספר סוגיות. השבת, תוכניות המתאר, הנת"צ. איפה אתה עומד בנושאים האלה?
"את כל מה שיש לי לומר בנושא רעננה אני אומר גם במצע שלי וגם בחוגי בית. אני לא אסתיר שום דבר, כי האמת שאני אומר עכשיו היא תהיה האמת שתתבצע בסופו של דבר בשטח.
"יש לי תכניות רבות באשר לרעננה. אני מוקף בצוות של אנשים נהדרים שהתקבצו סביבי, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה עם אור בעיניים. אני מוקף בציבור חילוני ודתי, אנשי שמאל, ימין ומרכז. אני יודע שרק איחוד כוחות ושילוב ידיים של כולם, יובילו את העיר הזאת להישגים".
2 צפייה בגלריה
כ-200 איש הגיעו לכנס | צילום: חן זמיר
כ-200 איש הגיעו לכנס | צילום: חן זמיר
כ-200 איש הגיעו לכנס | צילום: חן זמיר
אגב הישגים, מה אתה מרגיש שהצלחת לשנות בקדנציה האחרונה?
"יש לי המון הישגים ברעננה שהציבור לא מודע להם כי העירייה מן הסתם לא רצתה להבליט אותם. טיפלתי מאחורי הקלעים בבעיות שהתגלו בעירייה, חשפתי את העובדה שהעירייה יוצאת לפרויקט נת"צ במסגרת המחויבות לשקיפות שהתושבים לא ידעו עליו. בנוסף, במסגרת הפעילות שלי כיו"ר הוועדה להנצחת חללי פעולות איבה, הבאתי לכך שהעירייה הקימה גל-עד לזכר חללי הטרור ברעננה.
"כמו כן פעלתי כדי להוריד את התשלומים של אגרת התיעול. במסגרת חברותי כיו"ר ועדת הספורט, פעלתי למען שבילי אופניים והקמת תחרות בינלאומית בטניס. ביום-יום שלי אני מסייע מאחורי הקלעים למשפחות קשות יום בכל רעננה, וזה גם דבר שיעמוד על סדר היום שלי".