1 צפייה בגלריה
רחלי בן ארי-סקעת | צילום: פרטי
רחלי בן ארי-סקעת | צילום: פרטי
רחלי בן ארי-סקעת | צילום: פרטי
חברת המועצה רחלי בן ארי סקעת הודיעה היום (שלישי) כי תתמודד על ראשות העיר רעננה. בן ארי סקעת הצהירה כבר בחודש אוגוסט האחרון כי היא שוקלת להתמודד הן לראשות העיר והן בפריימריז לליכוד. בשבוע הקרוב צפויה להכריז על התמודדותה לתפקיד בכנס פעילים רחב.
בן ארי סקעת, נשואה + 3, היא בעלת תואר במשפטים, סגנית נשיא לשכת יועצי המס בישראל, יו"ר סניף הליכוד ברעננה ומייסדת פורום נשות עסקים.
במהלך החודש הקרוב מבטיחה בן ארי סקעת להציג גם תכנית עבודה סדורה שתגובש עם הציבור. "לאורך כל תפקידי הציבוריים הוכחתי יושרה, מסירות, מקצועיות, ומנהיגות אחרת, המסתכלת לתושב בעיניים ומסייעת לו", אומרת המתמודדת. "בזמן הקרוב אציג רשימה על מפלגתית, בתמיכת מספר מפלגות, אך בעיקר רשימה מפתיעה ומאחדת בין כל מגוון האוכלוסיות ברעננה. הכנס בשבוע הקרוב הוא רק הסנונית הראשונה בין הרבה הפתעות שצפויות בהתמודדות שלי ברעננה. רעננה בראשותי תצעד קדימה ולא תדשדש במקום".
"התוכנית הסדורה שלי תביא לידי ביטוי את מגוון האוכלוסיות בעיר ותוכיח שבאמצעות מנהיגות אכפתית, שיתופית, ובשקיפות מלאה ניתן להצעיד את רעננה קדימה. התושב ימצא אצלי דלת פתוחה ורעננה תוביל בכל המובנים".