1 צפייה בגלריה
חיים גולדמן | צילום: ירון גרזון
חיים גולדמן | צילום: ירון גרזון
חיים גולדמן | צילום: ירון גרזון
חבר המועצה חיים גולדמן, לשעבר חבר הרשימה הדתית המשותפת הגיע הבוקר (ראשון) להגיש את המסמכים הדרושים להקמת סיעה שלישית חדשה. לדבריו הסיעה פונה לציבור הדתי-לאומי, החרדי והחילוני ברעננה ושמה יהיה "באמונה".
גולדמן אמר בהמשך להחלטה: "הרשימה מגוונת וחברים בה נציגים מכל גווני האוכלוסייה ברעננה. מיוצגים בה גברים ונשים, דתיים וחילונים מכל העדות. חרטנו על דגלינו את הדאגה לצרכי כל תושב, ברוח היהדות והמסורת. באהבה ננצח".
גולדמן מוסיף ומסביר: "לא ראיתי עין בעין יחד עם מאמינים ברעננה במגוון נושאים", ומעבר לכך נמנע מלפרט.
לדברי סגן ראש העיר וראש סיעת "מאמינים ברעננה", אלי אלוש, הדבר לא היה ידוע לו עד הרגע האחרון. "רשימת 'מאמינים ברעננה' פועלת מתוך אמונה שהתושב הוא המרכז ומתוך כך פעלנו ונמשיך לפעול לחיזוק האוכלוסייה הדתית בעיר על כל גווניה. מכבדים את רצונו של כל אדם, אין לנו חלוקי דעות עם אף אחד ומברכים כל אחד על רצונו ועל בחירת הדרך הציבורית אותה הוא מבקש ליישם ולהוביל. שום רעשי רקע לא יפריעו לנו להמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים".
יו"ר סיעת "הבית היהודי", אריה פרידמן: "אני שב וקורא לחיים גולדמן ולאלי אלוש להצטרף אלינו, לרשימה הדתית המאוחדת. תפסיקו עם הפיצולים והפילוגים. שום דבר טוב לא יצמח מכך. הציבור הדתי ברעננה היה תמיד מאוחד סביב הרשימה המאוחדת וכך צריך להיות גם הפעם".