1 צפייה בגלריה
אילן כהן ורחלי בן ארי סקעת | צילום: פרטי
אילן כהן ורחלי בן ארי סקעת | צילום: פרטי
אילן כהן ורחלי בן ארי סקעת | צילום: פרטי
עו"ד אבי הלוי, היועץ המשפטי של תנועת הליכוד שלח השבוע מכתב למועמדת לראשות העירייה, רחלי בן ארי סקעת, המכהנת גם כיו"ר הסיעה והסניף המקומי, ודרש ממנה לחדול משימוש בפרסומים המקשרים בינה לבין הליכוד.
"לתנועה החברתית בראשותך אין כל זיקה לתנועת הליכוד, ואולם בפרסום רשום כי הינך חברת מועצת עיר ויו"ר סניף הליכוד רעננה, ונעשה גם שימוש בסימן הגרפי של האות ל' של הליכוד", כתב עו"ד הלוי לבן ארי סקעת. "מהפרסומים עלול לעלות, לכאורה, מצג שווא העלול להטעות את הציבור ולטעת בו את ההכרה לפיה את מתמודדת מטעם רשימת המועמדים של הליכוד.
"נבקשך לחדול להשתמש בפרסומים של רשימתך מכל סמל של הליכוד שעלול להטעות את ציבור הבוחרים וליצור מצג שווא לפיו רשימתך היא רשימה של הליכוד. רשימת מועמדי הליכוד בבחירות ברעננה היא רשימת המועמדים של הליכוד בראשות אילן כהן, ורק היא זכאית להשתמש בשם ליכוד ו/או בסמלים של תנועת הליכוד".
לדברי כהן, "החוקה אומרת שמי שעומד בראשות הסניף לא יכול להתמודד לבד, ובן ארי‑סקעת צריכה לכבד את זה".
בן ארי סקעת: "אני באמת מוחמאת אילן כהן, שבמקום לעסוק בניהול הקמפיין שלו, עסוק כל הזמן בניסיונות ניגוח אישיים נגדי. אני חברת ליכוד זה מספר עשורים ומכהנת כיו"ר סניף הליכוד, לפחות עד 2020. בסוף יולי השנה, הגשתי בקשה להנהלת הליכוד וקיבלתי את האישור לרוץ ברשימה עצמאית. אני ליכודניקית בלב ובנפש".