1 צפייה בגלריה
ברוידא וקריסטל | צילום: פרטי
ברוידא וקריסטל | צילום: פרטי
ברוידא וקריסטל | צילום: פרטי
רגע לפני כניסת השבת הודיע ניר קריסטל כי החליט לחבור אל המועמד לראשות העיר חיים ברוידא, לקראת הסיבוב השני. "רעננה רוצה שינוי, והוא לא יגיע ממי שלוקח חלק בהנהגה הקיימת", מסביר קריסטל את בחירתו למיינט רעננה.
"התחלנו את המירוץ יחד מספסלי האופוזיציה בידיעה שחייבים להחליף את השלטון ברעננה", כתב ברוידא בפוסט שפירסם בפייסבוק. "רצינו וחלמנו את רעננה מצוינת. רצנו במקביל ובפוליטיקה כמו בפוליטיקה התחרנו אחד בשני. בזמן הזה, המטרה של שנינו היתה אותה מטרה - החלפת שלטון בן 30 שנה ברעננה. השבוע הסתיים הסיבוב הראשון ובאופן טבעי, שותפים למטרה, חוזרים להיות שותפים לדרך.
"אני שמח על הבחירה הטבעית של ניר קריסטל לחבור אלינו בידיעה שיחד נביא בשורה אמיתית לתושבי רעננה...בעוד שבוע וחצי כשאבחר לתפקיד ראש עיריית רעננה, ניר יכהן כסגן ראש עיר ויעזור להפוך את רעננה למצוינת. אני מבקש להודות לניר על האמון בי ובדרכי ושמח לחזור לשתף פעולה איתו".
בהמשך לפרסום הפוסט הוסיף חבר המועצה ניר קריסטל, שקיבל אהדה רבה מהציבור וגבר על המועמדים יקי ודמני, רונית וינטראוב ורחלי בן ארי סקעת בתוצאות הבחירות, עם 17% קולות בוחרים: "אחרי שבחנתי וישבתי עם שני המועמדים לסיבוב השני, ולאחר התייעצות עם סיעת רעננים, הגענו למסקנה שהחבירה למועמד חיים ברוידא תאפשר לנו לממש את מירב חזון סיעתנו לעומת החבירה למועמד איתן גינזבורג", אומר קריסטל היום למיינט רעננה.
"רעננה רוצה שינוי במדיניות הנוכחית, רוב הציבור הצביע בעד שינוי. איתן מייצג את המדיניות הנוכחית שקיימת כאן כבר שנים והוא חלק ממנה. אני חושב שחיים נכון לעשות יותר שינויים נדרשים, ולכן חבירה לאיתן לא תייצג את השינוי שאני רוצה לבצע בעיר. באמצעות שיתוף פעולה נוכל לממש חלק גדול יותר מתוכנית העבודה של רשימת רעננים".
מה לגבי החיכוכים שהיו בינכם בעבר?
"לא היו לנו כמעט חיכוכים. אמנם התחרינו אחד בשני והיו דברים שלא אהבתי בקמפיין, אבל זאת היסטוריה, וזה לא רלוונטי כרגע".
קיבלת הבטחה להיות סגן ומ''מ בשכר?
"זה ההסכם בינינו".