1 צפייה בגלריה
רונית וינטראוב ואיתן גינזבורג | צילום: פרטי
רונית וינטראוב ואיתן גינזבורג | צילום: פרטי
רונית וינטראוב ואיתן גינזבורג | צילום: פרטי
"לאור תוצאות הבחירות, אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לקדם את העקרונות שלנו והחזון של 'מרצ רעננה חופשית' בעיר – היא בהיותנו השותפים הבכירים בקואליציה בראשותו של איתן גינזבורג", כך הודיעה היום (שלישי) סגנית ראש העיר רונית וינטראוב, בשם הסיעה. כזכור, הסיעה זכתה בבחירות בארבעה מנדטים, ובכך הפכה לסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר ובכוח משפיע לקראת הסיבוב השני.
"לאורך דרכנו הציבורית לא התפשרנו ונמשיך לא להתפשר על רעננה", אמרה וינטראוב. "אנו בטוחים כי בשותפות זו נצליח לשמור על העקרונות הללו עבור העיר. מטרתנו היא להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני, כולל שילוב חינוך לערכי שוויון ודמוקרטיה, ובשימוש טכנולוגיות מודרניות ועם דגש מיוחד על הוזלת יוקר החינוך ועל הגיל הרך, תוך מימוש התוכנית לפעוטונים עירוניים".
בהתאם להסכם עם גינזבורג, תקבל וינטראוב סגנות ומ״מ ראש העיר, עם אחריות על תחום התרבות הנוער והפנאי, עם הרחבת סמכויות לתחומים נוספים בניהול העיר, כפי שיוגדרו בהמשך.
"יחד עם רונית וסיעת מרצ נפעל בחמש השנים הבאות לשמירה על רעננה כעיר רב תרבותית ומכילה עבור כל תושבי העיר", אמר גינזבורג בעקבות ההחלטה. "נקדם תוכניות למען לבני הדור השלישי והרביעי לצד מדיניות שתאפשר לנו להשאיר את הדור הצעיר ברעננה. השותפות עם מרצ, הסיעה הגדולה במועצת העיר, תאפשר לנו להמשיך לפעול לשיפור איכות החיים של תושבי העיר בכל התחומים, בדגש על התרבות, הנוער, הצעירים, הגיל הרך, על יצירת פתרונות תחבורה ציבורית נגישים ולרתימת הטכנולוגיה לטובת שיפור השירות לתושבים.
"הניסיון המוניציפלי הרחב של רונית והחיבור העמוק שלה לעיר יאפשרו לנו לעשות את השינוי הנכון ולשמור על רעננה פלורליסטית. עם הצטרפות מרצ הגיעה הקואליציה בראשותי ל10 מנדטים - רוב במועצת העיר החדשה. הרוב הזה יבטיח לנו יכולת אמיתית להוציא את השינוי לפועל".