2 צפייה בגלריה
מתוך הסרטון של ברוידא | צילום: פרטי
מתוך הסרטון של ברוידא | צילום: פרטי
מתוך הסרטון של ברוידא | צילום: פרטי
לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, המתח בקרב המועמדים מורגש מתמיד. כך למשל, המועמד חיים ברוידא הגיש בסוף השבוע תלונה במשטרה, לדבריו בעקבות מסע הסתה שכולל הוצאת דיבה ושקר, באמצעות דומיינים מזוייפים בפייסבוק. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות צולם ברוידא בכניסה לתחנת המשטרה, שם האשים את איתן גינזבורג במעשים וקרא לו להפסיקם.
התגובה של גינזבורג לא איחרה לבוא ופתחה פרשה נוספת במאבק בין השניים. "אני מקווה שברוידא הגיש תלונה גם על ההסתה ההומופובית הקשה כנגדי", הגיב גינזבורג, שהתייחס להודעות ווטסאפ הומופוביות שמופצות בעיר. “מנסים להזהיר, להחליץ ולהפחיד את הציבור הדתי מאיתן גינזבורג", כתב. “...משתמשים באופן גלוי במשפחה שלי נגדי".
2 צפייה בגלריה
איתן גינזבורג מגיע להצביע עם בן זוגו וזוג התאומים | צילום: חן זמיר
איתן גינזבורג מגיע להצביע עם בן זוגו וזוג התאומים | צילום: חן זמיר
איתן גינזבורג מגיע להצביע עם בן זוגו וזוג התאומים | צילום: חן זמיר
בנו של ברוידא יצא להגנת אביו וסיפר על התמיכה הגדולה לה זכה ביום בו הוא עצמו יצא מהארון. אלא שתגובה של אחד התושבים על הפוסט, הצליחה לעצבן את האב ששלח לתושב איום בתביעת דיבה.
המכתב מהרב
נוסף על כל אלו, בימים האחרונים הופץ גם מכתב מטעם הרב יעקב (יוקי) מאיר, רב קהילת "לכו נרננה" בעיר, ובו הוא מבהיר כי הוא לא הביע את תמיכתו באף אחד מהמועמדים, על אף שלדבריו "גורמים אינטרסנטיים בעיר מפיצים כאילו הבעתי את דעתי בעד מועמד מסויים לראשות העיר. כל האומר אחרת, הוא בכלל מוציא דיבה".
הרב התייחס בדבריו להודעת SMS שנשלחה לתושבים בעיר, ולפיה פסק לכאורה כי מותר להצביע לראש עיר שחי עם בן זוגו. בבירור העניין עלה כי הדברים הוצאו מהקשרם לאחר שהרב השיב בחיוב לשאלה האם להמשיך בנוהג לכבד את ראש העיר במצוות פתיחת ההיכל בליל ב' דראש השנה, ללא קשר לאורח חייו.
בתגובה למכתב שהופץ מטעם הרב ולהודעה שהופצה ברשתות החברתיות, נמסר מטעם מטה גינזבורג כי הדברים לא נאמרו במסגרת הקמפיין וכי "מפיצים נגד איתן גינזבורג קמפיין הומופובי, מכוער ואלים. אנחנו מקווים שקמפיין ברוידא יתחיל לגנות את האלימות הזו ובהקדם"
ממטה חיים ברוידא נמסר: "מתנהל קמפיין הסתה מכוער שתכליתו להציג מידע שקרי שחיים ברוידא יביא להתחרדותה של רעננה ועוד רגע יהפוך אותה לשכונת מאה שערים בירושלים. קמפיין הדתה זה, שכולל פרסומים שבינם לבין המציאות - אין דבר וחצי דבר, לרבות כוונה מצידו לסגור את סניף 'טיב טעם' בעיר בשבת. אין שום דיל עם הדתיים ואין שום דיל עם החרדים”.