מעצמה קולינרית: אתמול החלה בהרצה סניף של מסעדת "ג'ויה" שתציע מאכלים איטלקיים אותנטיים. עלות ההשקעה נאמדת במיליוני שקלים והיא צפויה להוות תחרות למסעדות איטלקיות אחרות באזור, המסעדה נפתחה במתחם גמלא, בצומת הרחובות אחוזה ירושלים והזכיין הוא יובל בולגרף שייפתח את המסעדה גם בסופי השבוע, בעיר שאין בה מסעדות רבות פתוחות בשבת.
2 צפייה בגלריה
מסעדת ג'ויה ברעננה
מסעדת ג'ויה ברעננה
מסעדת ג'ויה ברעננה
(צילום: יח"צ)
בין המנות המוצעות במסעדה- טרטר מוסר ים, סביצ'ה, פיצות, פולנטה, ניוקי, ריזוטו, סלטים, פסטות ועוד. כאשר כל הכנת הפסטות והבצקים נעשים במקום בעבודת יד. כמו כן, יוצע במסעדה מגוון רחב של יינות מיקבים מובילים בישראל.
בנוסף, ביום חמישי יושק בית הקפה הברזילאי הראשון בישראל ה-Brigaderia (על שמו של הקינוח הברזילאי המפורסם) ברחוב החרושת 54 ברעננה. את הבריגדרייה פתחה ברעננה עולה מברזיל בשם מיירי נוסבכר ממש לפני עשרה ימים, וכל העובדים במקום הם ברזילאים.
2 צפייה בגלריה
הבריגדירו הברזילאי
הבריגדירו הברזילאי
הבריגדירו הברזילאי
(צילום: יח"צ)
למרות שהמקום נקרא על שם הקינוח, בריגדרייה, הוא כולל הרבה מעבר לו. בנוסף לתפקודה כבית קפה לכל דבר ועניין עם מבחר משקאות, כריכים קלאסיים וסלטים, היא גם מציעה פנינים ברזילאיים כמו: קערת אסאי מברזיל עם גרנולה, אגוזים, בננה, תותים, דבש וסילאן (45 שקלים); קינוח טפיוקה עם חלב מרוכז, חמאת בוטנים וקוקוס (25 שקלים); טפיוקה עם נוטלה ובננות (25 שקלים); פאו דה קז'ו - לחמניית טפיוקה וגבינה ברזילאית (35 שקלים ל-10 יחידות) וטוסט מלוח על בסיס קמח טפיוקה עם מוצרלה, עגבניות שרי ואורגנו (27 שקלים).