למרות עטיית המסכות במקומות סגורים קניון רננים פותח את החופש הגדול ומציע לבוא וליהנות מפעילויות SUMMER PARTY- מגוון פעילויות ייחודיות ומגוונות, משותפות לילדים והורים במקום ממוזג – נכנסים בבוקר ויוצאים בערב, בחודשים יולי אוגוסט, ללא תשלום.
3 צפייה בגלריה
בן זיני
בן זיני
בן זיני
(צילום: עומר שפירא)
קראו גם >>>
בין האירועים- המופע של בן זיני, עם הלהיטים האהובים- 'שחקנית', 'הלילה יעבור', 'מאמי בוקר טוב' ועוד; המופע של רינת גבאי עם מופע שירי ילדים, תפאורה ססגונית ותלבושות מרהיבות ; פסטיבל טרולים- הטרולים האהובים מהקולנוע מטיילים מסביב לעולם ומגיעים לקניון רננים עם הטרולית ההרפתקנית פופי שמגיעה לרננים עם להקת רקדניות למופע מוזיקלי מקפיץ, מצחיק וסוחף.
3 צפייה בגלריה
רינת גבאי
רינת גבאי
רינת גבאי
(צילום: עידו לביא)
פסטיבל בלונים מתוקים שיכלול מתחם פעילות ויצירה המעוצב כולו בהשראת עולם הממתקים עם מיצגי ענק כדוגמת גלידה, קאפ קייק, סוכריות על מקל ודונאטס, לצד עמדות פעילות ויצירה. המופע של שלישיית גיבורי כוח פי.ג'יי- ילד חתול, ינשופונת וג'קו עם חגיגת קיץ מלאת שירים וחוויה לילדים.
3 צפייה בגלריה
פסטיבל בלונים
פסטיבל בלונים
פסטיבל בלונים
(צילום: אי מתוק)
עוד יתקיימו בקניון מגוון סדנאות- סדנא קישוטים למסיבה, סדנת אוריגמי, סדנת ליצירת שלט אישי עם שם לתלייה על דלת החדר, סדנה להכנת קישוטי שיער ומחזיקי מפתחות במגוון טכניקות, חומרים, צבעים וצורות, יצירת לוח תמונות מקושט ומעוצב, התלוי על חוטים לתליית תמונות. פסטיבל בלונים.
אורית סגל, מנהלת שיווק קניון רננים: "אנחנו מזמינים את הצעירים והוריהם להגיע לקניון רננים הממוזג והקריר, לקיץ של אטרקציות ופעילויות וליהנות ממבחר גדול של אירועים לקטנטנים בוגרים, סדנאות יצירה ומופעים של מיטב גיבורי הילדים והנוער, לצד הבאולינג, הפעלטון, יער ההרפתקאות המתחדש ומתקני מציאות מדומה, שיהפכו את הקיץ לחוויה".