אמנם זהו מוסד קולינארי ותיק שפועל מזה 30 שנה, אבל הכול השתנה בו למעט השם: אחרי תקופה ממושכת נפתח שוב מקום בלב ברעננה, בבוקר הוא יתפקד כבית קפה עם סדנאות פילאטיס ויוגה ובערב ישמש כגן יין ומסעדה ולצד כל אלה המקום ישמש כבית לאירועים לכל הקהלים והסגנונות.
3 צפייה בגלריה
מקום בלב רעננה
מקום בלב רעננה
מקום בלב רעננה
(צילומים: אמיר מנחם)
קבוצת "מי קאסה" המורכבת מהמסעדנים תומר מוזס ואופיר אלקלעי החליטו לקחת את פינת החמד בעלת כ-2 הדונם בלב רעננה ולשנות אותו מן היסוד. הקבוצה זיהתה את הפוטנציאל של המוסד הוותיק שבשרון והחליטה לשנות את הדנ"א שיתאים לרוח הזמן וישמש כמקום פריינדלי לכל הקהילות והציבורים.

3 צפייה בגלריה
מקום בלב. חוייב בפיצויים
מקום בלב. חוייב בפיצויים
מקום בלב
(צילום: אסף פרידמן)

בבוקר המקום ישמש כבית קפה לצד סדנאות פילאטיס ויוגה שיתקיימו במקום ובערב ישנה פנים לגן יין ומסעדה עם תפריט, מעודכן ומקורי.

3 צפייה בגלריה
מקום בלב. ביקוש רב
מקום בלב. ביקוש רב
מקום בלב. ביקוש רב
(צילום: "מקום בלב")

קראו גם:
במקום מייצרים ממרחים, ריבות וכן גידול ירקות אורגניים. המקום יציע תפריט עשיר ומגוון שמתאים לכל הקהלים בין היתר גם לצמחוניים ולבעלי רגישות לגלוטן. הירקות ומרבית חומרי הגלם גדלים בצמידות למקום וזאת כאשר המייסד של המקום עצמו מתפקד כשומר הגן והשדות ומגדל ומטפח את הירקות וחומרי הגלם.
תפריט המסעדה החדש נבנה כאמור בקפידה על ידי השף קובי כץ (רוקה , טורקיז) ומציע תפריט עשיר , רענן מגוון ומתחלף לאורך היום עם מנות מגוונות בגדלים והרכבים שונים.