החווה האורגנית במשמרת מזמינה אתכם לערב "חמישי שמח" וארוחות טבעוניות עם השפית שיראל ברגר במהלך חודש יוני.
1 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות farm to table
צילום: באדיבות farm to table
צילום: באדיבות farm to table
באירועי חמישי תוכלו ליהנות ממוזיקה שמחה ולטעום פיצות ומאפים מהטאבון הלוהט, סלט חווה ענק מהשדה לצלחת, קנוחים והפתעות של סתיו נטע חיים. במקום יתארחו גם מגדלים ואופים מקומיים, ביניהם 'אלחנן - תרבות אוכל' עם לחמים ועוגות משובחות, יקבים מקומיים מצופית וכרם צדוק וכמובן פירות וירקות אורגניים מהחווה.
האירועים הבא יתקיימו ב-15.6, וב-29.6 החל מהשעה 18:00.
כמו כן מציעה החווה ארוחות טבעוניות מהשדה לצלחת עם השפית שיראל ברגר. בירגר, השפית המעוטרת של מסעדת הפופ-אפ הטבעונית מיס קפלן, מביאה לחווה את נקניקיית הגזר המפורסמת ועוד מנות טבעוניות מבוססות טאבון.
פותחים בקטיף משותף עם השפית בחווה ואז מבשלים בלייב 6 מנות עם הטאבון. הארוחה תכלול 6 מנות: פוקצ׳ות לוהטות מהטאבון עם מתבלי ירקות כמו עגבניות מעושנות וצלויות, צ׳ילי, בזיליקום, קרם צנוברים, זוקיני ופרחי קישוא בקרם קשיו וכמהין, פיסטוק, ובייבי מלפפון. חסה ערבית בוויניגרט שמפניה, קרוטונים מלחם שאור, בזיליקום. חציל מאודה בריבת חצילים עם חומץ פטל מעושן, קייל של קיץ ושום ועוד.
הארוחה משלבת את מגוון יינות יקב הבוטיק PELTER ועלותה 319 שקל לסעד, כולל קבלת סל אורגני ביציאה הביתה.
הארוחות הטבעוניות יתקיימו החודש בימי שני ב-19.6, וב-26.6
מאחורי מיזם "למשמרת farm to table" עומדות רלי נאפ וסיגל בן-יוסף, שעורכות במקום שיתופי פעולה עם שפים מובילים, ארוחות ופעילויות קלינריות ייחודיות לקבוצות.
למשמרת Farm To Table, מושב משמרת. להזמנות ומידע נוסף לחצו כאן