כשהילדים בחופש, ואין חשק לעמוד במטבח ולבשל משהו, המבורגר היא האפשרות האהובה עלינו. מה יכול להיות יותר טוב מהשילוב המושלם בין פחמימה טרייה לבשר? רשת Burgerim עם 39 סניפים ברחבי הארץ, השיקה לפני כחצי שנה תפריט חדש, כחלק מהתחדשות הרשת, הכוללת מיתוג הסניפים מחדש והרחבת הרשת ל - 53 סניפים ברחבי הארץ.
רשת Burgerim מתמחה במיני בורגרים קטנים, במבחר טעמים שונים, כך שניתן להזמין מספר המבורגרים קטנים בשילוב של טעמים שונים. הזמנו שתי ארוחות למבוגרים שכוללות כל אחת 3 מיני בורגרים עם תוספת צ'יפס (59 שקלים לכל מנה). החלטנו לטעום את הבקר, אנטריקוט, ישראלי, טלה וגם את המרגז הפיקנטי. בכל אחת מהלחמניות הקטנות והטריות חיכתה לנו הפתעה בשרית שונה ועסיסית במיוחד, ובהחלט ניתן להבדיל בין הסוגים השונים של הבשר והתיבול.
המבורגר האנטריקוט וההמבורגר הישראלי היו חביבים עלינו במיוחד, בעוד המרגז היה טיפה פיקנטי מידיי, גם לחובבי החריף למיניהם. את שני המיני בורגרים הראשונים הצלחנו כל אחד לזלול בהנאה רבה, לבורגר השלישי כבר לא נשאר כל כך מקום בבטן. תוספת הצ'יפס מגיעה אף היא כמנה נדיבה במיוחד.
הקטן שבחבורה נהנה מאוד ממנת הילדים שמציעה הרשת, הכוללת מיני המבורגר קלאסי עם צ'יפס ושתייה (33 שקלים).
קומבינציית ההמוברגרים הקטנים של Burgerim בהחלט מציבה אלטרנטיבה טעימה ועסיסית לארוחה משפחתית, מבין רשתות המזון המהיר - והמחיר התחרותי, הופך אותה למשתלמת במיוחד.
Burgerim – 4999* www.iburgerim.co.il