עוד לא הספקנו להתאושש מטירוף הרולאפס וארטיק הקראנץ' פיסטוק שנמכר בעשרות שקלים לארטיק בודד, וכבר הגיע אלינו הטירוף החדש מבית נסטלה. ארטיק קראנץ' קורנפלקס כבר טעמתם? ואם לא, כנראה שאתם לא היחידים כי כמו הטרנדים הקודמים שהכרנו, המטרה היא בעיקר שתחפשו ותסכימו לשלם.
2 צפייה בגלריה
קראנץ קורנפלקס. הטרנד החדש
קראנץ קורנפלקס. הטרנד החדש
קראנץ קורנפלקס. הטרנד החדש
(צילום: באדיבות יח"צ נסטלה)
אז למה כולם מחפשים אותו? הארטיק החדש, בטעם החלב של הקורנפלקס, רק הושק בשבוע שעבר וכבר החלו ביקושי שיא. כמו הלהיט הקודם, הקראנץ' פיסטוק, גם כאן מדובר בשיתוף פעולה בין יצרנית השלגון 'נסטלה' לבין קבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך". במסגרתו נערך מבחן טעימה לשלגונים בטעמים שונים, וחברי הקבוצה טעמו, דירגו ובסוף בחרו את החלב קורנפלקס כמנצח. השלגון מצופה בשוקולד לבן ובחתיכות קטנות של קורנפלקס, וכמובן שכל נגיסה שלו מלווה בקראנץ' מתפצח.
השקת הלהיט התורני כמובן הפכה לוויראלית. בהתחלה הושק הארטיק רק דרך אפליקצית וולט ושם דיווחו כי ביום הראשון נמכרו כשישה שלגונים בכל דקה. מאחר והמלאי יוצר במהדורה מוגבלת, מחיר מארז נקבע על שישה שלגונים ב-65 שקלים. גם כאן, כמובן, כבר החל "שוק שחור" של מכירות ברשתות החברתיות כך שהמחיר רק הולך ומאמיר.

קראו גם:
אז מה עושים אם לא משיגים? במקום לרדוף אחרי המלאי המתחסל בחנויות מצאנו לכם מתכון מנצח של קונדיטורית מקומית שפיצחה לדבריה את המתכון.

2 צפייה בגלריה
מרסל רביבו. אושיית רשת וקונדיטורית
מרסל רביבו. אושיית רשת וקונדיטורית
מרסל רביבו. אושיית רשת וקונדיטורית
(צילום: לירן מימון)

מרסל רביבו מבאר יעקב היא קונדיטורית, אושיית רשת שעוסקת גם בחינוך ומנצלת את כישוריה להעצמת בני נוער, וגם יוצרת סרטוני תוכן לאלפי עוקבים. השבוע העלתה סרטון להכנת הארטיק, והתגובות היסטריות: "יצא לי לראות בטיקטוק אנשים שטעמו את הארטיק הזה והיה ברור שזה ההיפ החדש, אז למה לא לנסות?", היא מסבירה.
לרביבו חברה הקונדיטורית, יונה מריאן מבני ברק, ויחד הן חיברנו את המתכון וצילמו סרטון עם הסבר קל ונוח.
"ברור שזה הדבר הבא, אז רצינו לנסות. קיבלנו פידבקים מעולים, הצפיות עולות והתגובות גם באינסטגרם וגם הפרטי מאוד מפרגנות. זה מתכון פשוט וכיפי, שאפשר גם להכין עם הילדים כי הוא לא מסובך. הבוקר כבר חברה ביקשה לבוא לטעום אבל לא נשאר אפילו אחד, כולם התחסלו ברגע. אני מעבידה סדנאות וקייטנות והילדים כבר ביקשו ללמוד איך להכין את הארטיק, הם ממש מתרגשים כי כולם מדבירם עליו וכמובן שזה גם מתכון מנצח לחג השבועות", מספרת רביבו.

צפו בהכנת קראנץ' קורנפלקס ביתי >>>
מרסל רביבו ויונה מריאן מכינות קראנץ קורנפלקס
(צילום: באדיבות המצולמות)

המתכון להכנת קרנץ' קורנלקס ביתי


לבלילה:
2 שמנת
חצי מיכל חלב מרוכז
כפית וניל טהור
למילוי קורנפלקס:
100 גר שוקולד לבן
כוס קורנפלקס
כוס חלב
לציפוי הקראנץ':
400 גר'שוקולד לבן
80 גר' חמאת קקאו