באואזיס של מדבר יהודה, כפר הנוקדים, יתקיים בחג שבועות הקרוב, בתאריכים 11-12 ביוני, פסטיבל DUNE שיציע יומיים של מוזיקה, אווירה טובה ושתייה ללא תחתית של יין.
1 צפייה בגלריה
פסטיבל DUNE בכפר הנוקדים
פסטיבל DUNE בכפר הנוקדים
פסטיבל DUNE בכפר הנוקדים
(צילום: כפר הנוקדים)

המבקרים ייהנו לא רק מחוויה מדברית יוצאת דופן בניחוח חג השבועות אלא גם מחוויית שתייה של יין ממגוון יקבי בוטיק, מוזיקה ואווירה טובה, מתחם מים ומזון, מתחם ישיבה ופינות רביצה, הופעות חיות אלטרנטיביות לאורך כל האירוע, טיולי גמלים, סיורי עקרבים ועוד. כל הפעילויות מתאימות לכל המשפחה.
בפסטיבל DUNE לוקחים חלק יקבים מהארץ ומהעולם בהם: היקבים סאן מארזנו – איטליה, פול מאס – צרפת, דלתון – ישראל, וילה מריה- ניו זילנד, אנאורטודוקס- דרום אפריקה, יקב דומיין דה קאנטארל – צרפת, יקב סמלי אסטייט- יוון, יקב טורס- ספרד, תל שיפון- ישראל ועוד.
לצד מתחמי היין יתקיימו מגוון מופעי מוזיקה בסגנונות שונים, הרכבים ותקליטנים אלטרנטיביים המותאמים לאווירת הפסטיבל בהם: ההרכב הלטיני בלקני: MALABI TROPICAL, הזמרת והיוצרת שקד מילר, די-ג'י DOOBO, ההרכב האלקטרוני ANGATA, הרכב הניאו- סול MASOK ועוד. כמו כן תתקיימנה שתי הצגות לילדים ולכל המשפחה: האריה והעכבר של תיאטרון השעה והצגת הילדים התרנגול והשועל.
בנוסף למופעי המוזיקה וההצגות יתקיימו פעילויות לכל המשפחה הכוללות סיורי לילה הכוללים יציאה לסיור בסביבת הכפר והכרות עם חיות הלילה המדבריות (אולי גם לזכות במפגש עם עקרבים הזוהרים באור אולטרה סגול), פינת החי של הכפר הכוללת פינת ליטוף וצפייה בחיות הכפר, עזים, ארנבים, גמלים, חמורים ועוד (הטווסים, הציפורים והברווזים מסתובבים חופשיים), פעילות גמלים (Camel care) הכוללת למידה על הגמלים, היכרות עם ההיסטוריה שלהם וכמובן ההזדמנות להאכיל את הענקים העדינים האלו עם חטיפים שהם אוהבים מאוד וסדנאות יצירה לילדים (כחלק מהפעילות בכפר או בתשלום נוסף בדוכני האומנים המצטרפים לאירוע), טורניר פינג פונג לכל המשפחה, מגרש משחקים ומעגל מתופפים.

קראו גם:

המבקרים בכפר יוכלו לבחור את סוג הלינה המתאים להם ביותר: לינת קמפינג במאהלים בדואים, מתחם קמפינג מוסדר להקמת אוהלים, מתחם קרוונים, קאמל-בוס, מגוון חדרים, סוכות ועוד.
הכרטיס כולל יין ושתייה קלה ללא הגבלה במהלך שעות פעילות הפסטיבל. ילדים עד גיל 18 ייהנו מבר שתייה וארטיקים במקום אלכוהול.
מחיר בהתאם לסוג הלינה: לינת יחיד באוהל החל מ-239 שקל, לינה בסוכת גלאמפינג החל מ-968 שקל, לינה בחדר מטיילים החל מ-1016 שקל.
שעות מזיגה: יום שלישי 11.6 – 15:00 – 00:00, יום רביעי 12.6 – 09:00 – 12:30.
לפרטים נוספים: היכנסו לאתר.