גיל 40 מביא אתו בליל של רגשות, תחושות של "וואו, כבר עבר חצי..." עם כל מה שמשתמע מזה. אנחנו דווקא מסתכלים על זה מהכיוון השני, חוץ מהעניין שגיל זה ענין מנטלי ושהגיל האמיתי הוא מה שמרגישים בפנים, אנחנו בעד לחגוג את החיים מתי שרק אפשר, לצבור חוויות נעימות שיהפכו לזיכרונות טובים גם אחרי שנים וגיל 40 זו סיבה מעולה לעשות זאת.
לפני שאתם מחליטים על מה ואיך ריכזנו עבורכם מספר עצות שיכוונו אתכם למצוא את הנכון ביותר עבורכם.
1. לא לחכות לרגע האחרון
ראשית, כדי שיהיה זמן לשינויים במידה ויהיה צורך, חשוב להקדים ולסגור תאריך כדי להכין את המוזמנים לשריין את הערב ובעיקר מכיוון שהמפעילים הטובים יתפסו מהר, חבל לפספס אותם לפספס אותם.
2. רשימת המוזמנים
משום שזו מסיבת יום הולדת 40, כדאי לעבור על רשימת מספרי הטלפון שלכם בנייד – בטוח שישנם חברים שלא פגשתם מזמן אבל לקחו חלק בתקופות מסוימות בחייכם, שיהיה לכם מרגש לפגוש.
3. להגדיר תקציב
לתחום את העלות עפ"י מה שמתאים לכם, דבר שימנע מכם לגלות שהעלויות מוגזמות.
4. איפה תערך החגיגה?
להחליט אם לקיים את האירוע בבית או מחוץ – ניתן לקיים את האירוע בבית וזה לא יוריד מערכו ובמקביל זה דבר שיהווה חסכון כספי, כמובן שזה תלוי במספר המוזמנים וגודל הבית.
5. לבדוק מספר הצעות לתוכן למסיבה
ישנם לא מעט אפשרויות, כדאי לבדוק טוב מה הכי מתאים לכם ולמוזמנים שלכם ולא פחות חשוב, מה כל הצעה כוללת.
6. צילום
ברור שצריך לתעד, אחרי הכל זו המזכרת שתישאר, ניתן להזמין צלם מקצועי ומנגד אפשר לבקש מהאורחים במסיבה לקחת חלק בצילום האירוע בצורה ספונטנית ובסוף הערב לבקש מכולם לשלוח אליכם את התמונות, התמונות תהיינה ספונטניות ויעבירו הרבה יותר טוב את החוויה.
7. הכנת הזמנה
עדיף להכין הזמנה דיגיטלית ולשלוח בWhatsApp (מאוד מקובל בימנו) ובנוסף וחשוב ממש - לשלוח תזכורת ממש סמוך לתאריך המסיבה, כי כולנו עסוקים, מה לעשות.
למה להסתפק ב"נחמד" כשאפשר להגיע למדהים״?
תכננתם לעשות מפגש חברים מורחב לכבוד האירוע החגיגי עם אוכל טעים, קצת מוסיקה – הערב יזרום מעצמו וקרוב לוודאי שיהיה נחמד, אבל למה להסתפק רק ב"נחמד" כשאפשר להגיע ל"מדהים ובלתי נשכח"? למה להתפשר?
אנחנו כאן כדי לעזור לכם לפתוח את חגיגות יום הולדת 40 שלכם ולחגוג את הגיל המדהים הזה כמו שבאמת צריך.

1 צפייה בגלריה
קוקטייל טרופי חצוף
קוקטייל טרופי חצוף
קוקטייל טרופי חצוף
(יח"צ)

סדנת קוקטיילים חווייתית מבית זיו מנור

דמיינו את עצמכם במרכז הערב עומדים ליד בר מעוצב כשלידכם עומד ברמן מקצוען, על הבר מונחים בקבוקי אלכוהול משובחים, אתם והברמן מערבבים קוקטיילים מטורפים ביחד ומשקים את האורחים, המוזמנים נשאלים שאלות מעולם האלכוהול, הפותרים מקבלים פרסים שווים, האווירה שמחה ומחויכת, הבופה מציע אוכל טעים וחברים מכל מיני תקופות בחייכם מקיפים אתכם, מחבקים ושמחים אתכם, ברקע מוסיקה מקפיצה. האוירה מצוינת, מסביב קולות צחוק... שמח כאן!
אנחנו נגרום לכל זה לקרות!
איך מתחילים? אנחנו נעשה לכם סדר
כשבאים לארגן אירוע מסוג זה יש המון דברים שצריך לחשוב עליהם, איך לארגן את החלל ולהתאים אותו למסיבה, איפה יהיו אזורי הישיבה, איפה תתקיים מרכז הפעילות, מה כמויות הכיבוד שצריך ועוד.
זיו מנור - מביא מניסיונו הרב, תוכלו להתייעץ אתו בארגון הערב כולו, הוא יקיים אתכם פגישה מקדימה, כדי להבין מי המוזמנים, מה אופי האירוע שתרצו ובהתאם לאלה הוא יבנה לכם אירוע שיתאים לכם כמו כפפה.
הצוות שלנו מארגן לכם את הסלון בצורה מושלמת לפני הגעת האורחים, זיו מנור מקיים פעילות חוויתית מתובלת בהומור המועברת בשיתוף פעיל של הקהל, תחרויות ומשחקי שתיה מצחיקים המוגשים באווירה משוחררת ושמחה, מוסיקה מקפיצה מלווה את האירוע ובסוף הערב יקבלו האורחים שי – מתכוני קוקטיילים שיוכלו להכין בבית. כשכל הערב שחתן או כלת השמחה עומדים במרכז הפעילות.
הבטחה: האורחים יצאו שמחים ויחכו כבר לחגיגת יום ההולדת הבאה שלכם! מזל טוב! ולהתראות בשמחות.
זיו מנור – סדנת קוקטיילים יום הולדת 40
להזמנות – התקשרו עכשיו 052-245-78430