מכירים את זה שאתם יוצאים מהבית, נכנסים לרכב, הולכים לסופר ואז בדיוק בקופה אתם נזכרים ששכחתם את הארנק? אנו לא מכירים סופר שיוותר לכם על התשלום ויאמין לכם שתחזרו לשלם בהקדם. בדיוק בשביל מקרים כאלה אפשר להתקין כרטיס ויזה לנייד שלכם ולשלם דרכו. איך זה עובד?

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: depositphotos)

איך זה עובד?

למעשה, האפשרות לשלם בנייד היא מעין ארנק דיגיטלי. ארנקים דיגיטליים מאפשרים לנו תשלום מתקדם ובטוח, בצורה יעילה ונוחה. ההתקנה פשוטה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוריד את האפליקציה, ולהתקין בה כרטיס ויזה או כל כרטיס שהאפליקציה מקבלת. פותחים את נעילת הטלפון הנייד, מצמידים את גב הנייד למסוף החכם בבית העסק וזהו. התשלום בוצע. האפליקציה עובדת בדיוק כמו העברת כרטיס האשראי, אין מגבלת סכום על תשלום בנייד ואין צורך להקליד קוד סודי מכיוון שהעסקה מאובטחת. היתרון הוא שגם אין צורך לסחוב את הארנק ממקום למקום, וגם את העסקאות תוכלו לבצע כמעט בכל בית עסק בארץ ובחו"ל.

למי האופציה פתוחה?

כל אדם עם כרטיס ויזה חוץ בנקאי של מועדונים כמו הייטקזון, PowerCard וגם כרטיסי ויזה בנקאיים של מרבית הבנקים. אם הייתם שואלים אותנו לפני 4 שנים אם זה בטוח להשאיר את פרטי האשראי שלי באפליקציה, היינו אומרים לכם שיש מקומות בהן זה בטוח ויש שלא. כיום, האבטחה על הפרטים האישיים שלך היא מאוד שמורה, אין סיכוי שהפרטים שלכם יגיעו למקומות הלא נכונים, כל העברה מפוקחת. מלבד לכך, יש הרבה יתרונות בשימוש בכרטיסי ויזה דרך האפליקציה, בין אם מדובר על הטבות שמזכות אתכם בנקודות ובין אם מדובר על נוחות וזמינות בכל מצב נתון. אנו נדגיש שמותר לשלם אך ורק כאשר פותחים את מסך הנעילה, ככה שגם אם הטלפון נגנב עליו לעבור את מסך הנעילה שלכם, ואת הקוד הסודי שלכם. כל עסקה שתבצעו תופיע לכם בדיוק כמו כל עסקה אחרת.

נשמע טוב מדי?

אתם בוודאי תוהים אילו בתי עסק עובדים בשיטה הזאת. כיום, כל בית עסק כמעט מאפשר תשלום בטאצ', כמו קסטרו, זרה, אופטיקנה, דלתא ועוד. גם ברוב העולם עסקים תומכים ב NFC, אפשרות תשלום מאובטח בנייד. אנו יודעים שזה נשמע טוב מדי, אבל בעידן הטכנולוגי של היום אין שום סיבה שלא נאפשר לכם את הנוחות המירבית ואת מלוא הביטחון. אז גם אם אתם לא מוכנים להיפרד מהארנק הרגיל שלכם, עדיף שתמיד יהיה לכם גיבוי למקרה בו תשכחו את הארנק ותתקעו בלי כסף מזומן.

מסקנות

אין אדם שלא נוסע לחו"ל וחושש שיגנבו לו את הארנק, או אפילו סתם בילוי בים שאתם לא יודעים איפה כדאי להשאיר את הארנק. מהיום, תשכחו מהחששות האלו, כל מה שאתם צריכים הוא להתקין את האפליקציה בנייד שלכם, ותוכלו להנות מארנק חכם.