יש ערים שנראה שבהן קל יותר לעבור דירה, דווקא משום שהן מסודרות ומאורגנות לנוחות התושבים. כזו היא רעננה, עיר שיש בה הרבה הקשבה ואכפתיות לצרכים של האזרחים, ולכן גם הרבה יותר קל לנוע בה ואפילו לעבור דירה. איכות חיים ונוחות במחיה משתקפות גם כאשר רוצים לשפר דיור ולכן חברת הובלות ברעננה תמצא את העיר הזאת נוחה מאוד לכל המעברים. זאת לא עיר שיש בה הרבה שכונות ישנות שקשה למצוא בהן גישה לבתי הדירות עם הרכב הגדול של המובילים, ולכן אפשר לומר שעיר כזאת היא גן עדן למובילים, כמו שאומרים בחברת הובלות בוריס ומיכאל. זה מקל מאוד על הדיירים ובוודאי שגם על המובילים וכדאי להקשיב להם ולמה שיש להם לומר לדיירים שרוצים להקל על עצמם לקראת המעבר.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

מה צריך לשים לב אליו בהובלות ברעננה?

בכל עיר יש את האופי שלה שמכתיב את העבודה של הובלת דירות. ברעננה יש הרבה שכונות חדשות ומעליות בבניינים, אבל יש גם דבר נוסף. מכיוון שהעיר מצטיינת ברבי קומות רבים, חובה להבטיח איך אפשר לעשות זאת מבלי לגרום נזק גם לתכולה וגם למובילים. כך שבניינים רבי קומות מחייבים בירור עם המובילים כיצד צריך להוריד ולהעלות את התכולה בצורה בטוחה. יש צורך במנוף מיוחד, לא פעם, ובמי שיפעיל את זה כמו שצריך.

להבטיח ביטוח

לפני שבוחרים את חברת ההובלות שלכם אתם בודקים המלצות בוודאי ובודקים מה כותבים עליהם. דבר חשוב שחובה לבדוק הוא הביטוח שיש לחברה על תכולה שניזוקה ועל תאונות. הרי גם המובילים הטובים ביותר עלולים להיקלע לתאונה ולבעיה. בשביל זה בודקים היטב את ההסמכות של חברת ההובלה שמזמינים ואם יש לה הרשאות להפעלת מנוף וציוד מיוחד שנחוץ להובלת ציוד ומתקנים כבדים וגדולים במיוחד. זה חשוב גם לוודא שיש ביטוח מלא עד סכום שיתאים גם לכם, משום שלעתים הצעת מחיר זולה יכולה להיות כזאת בגלל היעדר ביטוח. כך שגם לא יוכלו לפצות אתכם במקרה של נזק לתכולה או לשכנים או לדירה. זה חיוני לבדוק קודם.

אריזה נכונה חוסכת כסף

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהרכוש שלכם ארוז טוב, עדיף להיעזר בשירותי אריזה ולא רק בחברת הובלות ברעננה שבאה לאסוף את התכולה ולפרוק אותה. מובילים יודעים לארוז את הרכוש בצורה שבה יש חיסכון ניכר באריזות ובמספר החבילות, מבלי להתפשר על רמת הבטיחות שבה שומרים על החפצים שלכם. הם כבר יודעים כיצד להבטיח שהחפצים לא יהיו בסכנה על ידי אריזה בשכבות מגן שונות, של ניילונים מיוחדים ושל כל מה שאפשר לרכך בו את החיכוך בין החפצים. זה משהו שלא כל אחד יכול לעשות ולשמור על שלמות החפצים הרגישים והשבירים. כמו כן, מספר הארגזים יהיה נמוך משמעותית כשמצמצמים אותן ומחשבים את מחיר ההובלה לפי זה.