הדברת פשפשים במחיר זול ומשתלם

חלק מחברות ההדברה משתמשות כיום באבקות לחות רבות בהדברת פשפש המיטה. ניתן לרכוש אבק זול יחסית אלה באופן מקוון או במרכזי גינה או חנויות לחומרי בניין. חפש מוצרים שכותרתו לשימוש מקורה ואבק קלות את כל הסדקים, הסדקים והחללים הנגישים. הדברת פשפשים במחיר זול ומשתלם עם החומרים הטובים והבטוחים ביותר בשוק.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אנחנו משתמשים בתרסיסי קסם שהורגים פשפשים בצורה טובה מאוד. מרבית קוטלי החרקים המסחריים יהרגו את פשפשי המיטה אם יונחו בזהירות ובאופן ישיר על החרקים ומקומות המסתור שלהם. אנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר להדברה.

הדברת פשפשים עבודה ייסודית ומלאה של המדבירים שלנו

שימו לב כי יש לפרק רהיטים, להסיר מגירות וכריות על מנת לבדוק ולטפל בכל פינה. כשאתם מטפלים בריהוט מרופד, שימו לב לכל גלגל, כפתור וקיפול. ייתכן שתרצה להשליך ריהוט ממולא בעל ערך נמוך, שורץ וקשה מדי לטפל בו. לאחר הריסוס, החזירו כל פריט רהיטים לחלק של החדר שטופל. אין להכניס רהיטים או פריטים אחרים לחדר המטופל עד לניקוי, בדיקה או טיפול יסודי.

בכניסה לאתר שלנו תוכלו לראות את החומרים בהם אנו משתמשים

עיינו בתהליך. התהליך חשוב מכיוון שאם אתה מטפל במחצית הפריטים בחדר ומשאיר אזורים אחרים ללא טיפול, פשפש המיטה עשוי לחזור לאזורים שטופלו בעבר מאתרים שלא טופלו. קח את כל הבגדים ממגירות, ארונות שורצים וכו 'ושק אותם כפול בשקיות ניילון שקופות (שקיות קלות יותר קלות לראות היכן הדברים נמצאים). שקית כפולה גם את כל הפריטים האישיים (צעצועים, ניירות, ספרים, אלקטרוניקה, תקליטורים או כל דבר שיכול לשמש מקום מסתור לפשפשים) והניח אותם בצד עד שניתן יהיה לטפל בהם, לנקותם או לבדוק אותם בקפידה.

התייחסו לאזורים אחרים בביתכם. בדקו אותם, את הסלון והמטבח

עד לאחרונה נחשבו כי נגיעות פשפש המיטה קשורה בעיקר לדיור צפוף ורעוע. עם זאת, פשפשי המיטה עברו התעוררות מחודשת במצבת המזיקים וכעת ניתן למצוא אותם גם במלונות ובתי המגורים הטובים ביותר. הסיבות לתחייה זו אינן מובנות לחלוטין אך נראה כי הן כרוכות בנסיעות ומסחר גלובליות מוגברות, קלות תנועה של פריטים שורצים, עמידות נרחבת לקוטלי חרקים ושינויים בחומרי הדברה הזמינים לבקרת מזיק זה.

כניסה לאתר תתן לכם את כל הידע על פשפש המיטה ותעזור לזהותו

ניתן להבדיל בין פשפש המיטה לבין קרובי משפחתם ידי השוואת אורך השערות על נקודת המבט לקוטר העין; זה דורש עדשת יד או מיקרוסקופ. שערות אלו קצרות מקוטר העין על פשפש המיטה וארוכות מקוטר העין על פשפש עטלפים ובולעי בלע. לעתים חשוב לעשות הבחנה זו מכיוון שניהול קרובי משפחה של פשפש המיטה כרוך בניהול המארחים בעלי החוליות שלהם (כלומר עטלפים וסנוניות) המקננים בסמוך לבתיכם.
לחצו כאן לכניסה לאתר לפרטים נוספים