קורס ספרות באתר של דיויס ואודי הוא קורס המועבר בשיטות לימוד חדשניות ובקונספט היחודי שפותח במיוחד ע"י דיויס ואודי שני מעצבים מהבכירים במדינה המומחים, כל אחד בתחומו, בסגנונות שונים, אשר יחד משלימים את כלל מכלול מקצועות לימודי ספרות ועיצוב השיער במקום אחד ואשר מתכתבים עם המגמות האופנתיות החדשות ביותר בעולם.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

דיויס ביטון הוא חלוץ בתחום תסרוקות ערב וכלה אשר גם מכתיב וגם מוביל את אופנת תסרוקות הארועים בארץ. המעצב הבכיר אודי ביטון נחשב כמנטור בינלאומי בתחום התספורות וכימיה לשיער, הוא מעצב השיער היחיד בישראל בעל התואר אירופי "Hair Color specialist".

קורס ספרות – ללמוד מקצוע

קורס ספרות באתר של דיויס ואודי וגם קורס ספרות לגברים באתר של דיויס וביטון מתקיימים תחת האקדמיה לספרות של דיויס ואודי ומאפשר לתלמידים, ללמוד ולהתקדם באופן אישי ומקצועי, כולל הכרות מקרוב עם תחום עיצוב השיער. בוגרי קורס ספרות באתר של דיויס ואודי זוכים בכלל הכלים המאפשרים להם להשתלב מיד עם סיום לימודיהם בשוק העבודה, כמו גם בתעשייה הכוללת הפקות האופנה, תספורות ותסרוקות לכלה, לארועים ותסרוקות ערב. אך גם בתחום הכימיה לשיער וכל זאת במסגרת לימודים והכשרה מקצועית ברמה גבוהה להם מצטרפים ליווי אישי של צוות הדרכה בכיר ומיומן.
קורס ספרות באתר של דיויס ואודי כמו גם קורס ספרות לגברים באתר של דיויס וביטון מתקיים תוך הקפדה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים. דיויס ואודי עצמם מלווים את הקורסים כמדריכים ומנטורים ומעניקים מהניסיון הרב שלהם לתלמידים אשר מסיימים כמעצבי שיער ובזכות מערכת קשרים ענפה של דיויס ואודי עם מספרות בכל רחבי ישראל הם מתחייבים למצוא עבודה לבוגרי הקורסים: קורס ספרות באתר של דיויס ואודי, קורס ספרות לגברים באתר של דיויס וביטון.
הלימודים במסגרת קורס ספרות באתר של דיויס ואודי וקורס ספרות לגברים מעניקים ניסיון מעשי על דוגמניות ודוגמני שיער, כך שבוגרי הקורס מגיעים לשוק עם ניסיון מעשי בפועל. דיויס ואודי מעניקים אחריות לכל החיים ובמסגרת זאת, מתאפשר לתלמידים תיגבור מעשי בלימודים כך שכל הבוגרים יצאו לשוק כשהם מוכנים ברמה מקצועית טובה ויהיו מוכנים מיד להתחיל ולטפל בלקוחות.