רבים רוצים שבחדר האמבטיה שלהם יהיה מראה יוקרתי, אך זה גם החדר שיש לו בדרך כלל הכי הרבה אביזרים וחפצים שצריכים להיות מאוחסנים בתוך ארונות אמבטיה איכותיים שיעמדו ברף הטעם האישי שלכם.
עליכם לזכור – לסדר בהיגיון
אל תשכחו שארונות אמבטיה זהו משהו שיש לסדרו באופן הגיוני, ככה שכל והאקססוריז לאמבטיה שאתם רוצים לשים ייכנסו בצורה מסודרת לצידו, כשאנחנו מדברים על אקססוריז לאמבטיה שאתם יכולים להשיג בקלות מ'באטליין', אנחנו כמובן מדברים על תולה מגבות, מקלחונים לאמבטיה, אסלות ושאר המוצרים. כשאתם בוחרים ארונות אמבטיה מבאטליין, אתם צריכים לדאוג שהם יהיו קודם כל בגודל הגיוני ולא גדול מדי שתופס נפח רב, כדי שתוכלו לאפשר לעצמכם להתקלח בצורה הגיונית, שיהיה מקום הגיוני לשים עליו את המגבות שלכם ולתלות אותן בצורה מסודרת, וכן גם לדעת שאתם בוחרים ארונות אמבטיה מבאטליין מחומר איכותי, עמיד ויציב.
1 צפייה בגלריה
איך בוחרים ארונות אמבטיה
איך בוחרים ארונות אמבטיה
איך בוחרים ארונות אמבטיה
(צילום: FREEPIK)
נשאלת השאלה האם גם בחדרי אמבטיה קטנים ניתן לעצב בצורה איכותית ולהתאים ארונות אמבטיה מסוימים בגודל ועדיין לשוות לחדר מראה יוקרתי ונוצץ? אז כן, וודאי שכן! באטליין מספקים עבורכם את הפיתרון האולטימטיבי לארונות אמבטיה מעוצבים שישוו לחדר האמבטיה שלכם את המראה הכי נוצץ בסביבה. דגש חשוב נוסף הוא להתאים את הצבע של ארונות האמבטיה לצבע של הקירות. כלומר, שימו לב שאם קירות האמבטיה צבועים שלא בלבן, שארונות האמבטיה יתאימו אליו.
וודאו שהשארתם מספיק מקום
שימו לב שגם כאשר אתם כבר רוכשים ארונות אמבטיה, אתם צריכים לוודא שיש בפנים מספיק מקום לכל המוצרים הקטנים ששמים בפנים, ולוודא כמובן שאתם לא מתקמצנים על עצמכם. אל תחסכו במקום, אתם צריכים לעצב כל חדר וחדר בבית, בוודאי האמבטיה שלכם, כשאתם מרוצים ממנו, ושהוא בדיוק לפי טעמכם האישי. על טעם וריח אין להתווכח, ולכן באטליין מציעה את כל סוגי הארונות והאקססוריז למקלחת ולחדר האמבטיה שלכם, כך שכל אחד ימצא משהו שהוא אוהב.