אנשים שצברו לעצמם הון לא קטן במשך שנים, מעוניינים לא פעם להשקיע אותו כדי להניב תוצאות. ואכן, כל אחד מאתנו חולם לא פעם להרוויח כספים רבים, בעודו מטייל בים או יושב לו בנחת בבית הקפה. אך אם אתם מעוניינים שההשקעה גם תחזיר את עצמה, חשוב לבחור את ההשקעה המתאימה ביותר. אחת ההשקעות הנפוצות יותר שעולות בימינו על הפרק היא קרקע להשקעה ברעננה. יותר ויותר אנשים מתוודאים אל העיר ומכירים ביתרונות שלה.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(pixabay)

אז מדוע כדאי להשקיע ברעננה?

מחפשים מגרשים למכירה? אתם לא לבד. משקיעים רבים רואים ברעננה פוטנציאל רווחי טוב, ולכן ממהרים לחפש בה קרקע להשקעה. דבר ראשון, מדובר בעיר צעירה, מודרנית ומפותחת המציעה לתושביה מקומות תעסוקה רבים בתחומי ההייטק והטכנולוגיה. כך שאם תבחרו להשקיע בקרקע חקלאית, ייתכן שכעבור שנים יוקם עליה מתחם הייטק שיוכל להניב לכם רווחים. דבר שני, רעננה אהובה על התושבים מכיוון שהיא משלבת בין הנוף האורבני לטבע והירוק. תוכלו למצוא בה לא מעט פארקים וריאות ירוקות התורמים למראה הנקי והאסטטי של העיר. ושלישית, מדובר בעיר מרכזית המציעה לתושביה חיי תרבות שופעים. ברעננה לא חסרות הופעות, פאבים, ברים ומועדונים. חיי הלילה של רעננה אינם מביישים את תל אביב, והם מושכים אליה צעירים מכל הערים.

פרויקט בנייה ייחודי

לרעננה פרויקטי בנייה משתלמים המאפשרים למשקיעים להשקיע סכומי כסף לא מעטים למען פיתוחים. אחד הפרויקטים האלה הוא פרויקט רע-מק 2012ב, אשר יוקם בדרום העיר. עיריית רעננה הייתה הראשונה ליישם את הבנייה הירוקה, ולכן לצד כ-1,400 יחידות מגורים, יבנו בשטחה של רעננה גם פארקים, גינות ציבוריות ושבילי אופניים. כמו כן, לצד בנייני המגורים ייבנו בעיר גם משרדים, מרכזים מסחריים וכן ייסלל כביש אשר יפחית את עומס התנועה בכבישים. אם אתם מעוניינים להיות חלק בפרויקט הבנייה, לרכוש קרקע להשקעה ולסייע בפיתוח העיר, כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית שתסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

מה כדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים קרקע להשקעה?

רוצים לבחור את הקרקע המתאימה ביותר להשקעה לטווח ארוך? אלה כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם:
• מי מוכר לכם את הקרקע – מומלץ להעדיף לרכוש קרקע בבעלות פרטית ולא מנהלית. אך כשאתם עושים זאת, חשוב לוודא שמדובר באדם אמין שאפשר לסמוך עליו. אחרי הכול, אתם משקיעים לא מעט כסף ברכישת הקרקע, ובתחום הנדל"ן לא חסרים שרלטנים המעוניינים לשים עליו את היד.
• לא מדובר בתשואה מידית – לפני שאתם מוציאים כסף על קרקע להשקעה, חשוב להבין שמדובר בהשקעה שתביא לכם רווחים רק כעבור כמה שנים. אם אתם מעוניינים ברווחים מידיים, כדאי לשקול כיוונים אחרים.
• אל תקנו מבלי לראות את המקום – רוצים להשקיע בקרקע בדרום רעננה? אל תסמכו על מה שאומרים לכם. קחו את הרכב וסעו למקום. כך תוכלו להתרשם מהמקום במו עיניכם.
• מה בדיוק מתכננים באזור – בדקו את תכניות הבנייה המדויקות על הקרקע שבה אתם מעוניינים. האם עומדים לבנות שם יחידות דיור? משרדים? מרכזים מסחריים? או שאולי דווקא שם יעבוד הכביש העוקף?

מי יכול לעזור לי?

חברת א.ב מוראנו יזמות ושיווק נדל"ן נמצאת כאן כדי לעזור לכם למצוא קרקע להשקעה ברעננה, על מנת שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתזכו ברווחים נאים. הצוות של החברה אחראי על פרויקטים רבים, וביניהם גם פרויקטי בנייה ברעננה. הוא מכיר את כל העסקאות המשתלמות על בוריין ויכול לסייע לכם למצוא את העסקה המתאימה לכיסכם. כמו כן, תוכלו להתעדכן בכל התשלומים שעליכם לשלם עבור העסקה כמו מיסים, שכר טרחה של אנשי מקצוע ועוד.
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה. שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133. 03-9499669.
https://abmoreno.co.il