מה כולל הליך מאמי מייקאובר?
מאמי מייקאובר הוא הליך כולל: גם שאיבת שומן, גם עיצוב מחדש של הבטן, גם התייחסות לישבן, לאגן ולירכיים וגם הגדלת והרמת חזה במידת הצורך (או דווקא הקטנה במקרים שבהם האישה מרגישה שהחזה שלה גדול יתר על המידה). כפי שהשם mommy makeover מרמז, מקור הניתוח המשולב הוא בארה"ב, וגם בישראל הוא הפך לפופולרי מאוד בקרב אימהות.
מהו התזמון הנכון לעבור את ההליך?
ההליך המשולב והמקיף נועד כאמור לספק מענה לשינויים שמתרחשים בגוף תוך כדי היריון ובעקבות הנקה. בהתאם התזמון הוא באופן טבעי לאחר סיום תקופת ההנקה, אבל חשוב להדגיש כי היריון נוסף עשוי להשפיע על תוצאות המייקאובר. מסיבה זו כירורגים פלסטיים אחראיים ממליצים על מעבר הטיפול רק לאחר השלמת הקמת המשפחה וכשהאישה מחליטה לא להביא עוד ילדים לעולם. הניתוח עצמו לא פוגע ביכולת להיכנס להיריון, כך שאם בעתיד כן יהיה רצון ללדת עוד ילד, אפשר יהיה לממש אותו ועד אז האישה תיהנה בכל מקרה מגוף מעוצב ומדימוי עצמי משופר.

1 צפייה בגלריה
מאמי מייקאובר
מאמי מייקאובר
מאמי מייקאובר
(צילום: pixabay)

למה נוצר הצורך בניתוח חזה?
ברוב המקרים השדיים תופחים באופן משמעותי בזמן ההיריון, עקב שינויים הורמונליים. עקב התפיחה ישנה מתיחה ועלולים להיווצר קרעים בעור. אחרי הלידה וההנקה השדיים קטנים, ואם העור באזור לא מספיק אלסטי התוצאה תהיה שדיים נפולים. הפתרון לכך הוא הרמת חזה, כשבמידת הצורך אפשר לנצל את ההליך הכירורגי גם להגדלה וזאת אם החזה נראה מרוקן. אצל נשים בעלות חזה גדול ונפול הניתוח המומלץ הוא הרמת והקטנת חזה, ובכל מקרה תינתן במסגרת מאמי מייקאובר תשומת לב גם למיקום מחדש של הפטמות והעטרות על-מנת להבטיח מראה הרמוני ומרשים לאיבר שמזוהה עם נשיות.
מתיחת בטן ושאיבת שומן
שני מרכיבים מרכזיים נוספים במסגרת הליך מאמי מייקאובר הם שאיבת שומן ומתיחת הבטן. שומן מיותר נותר אחרי ההיריון והלידה בעיקר בחלק התחתון של הבטן (שם הוא יוצר מראה משתפל ולא מחמיא) ובאזור האגן. לרוב גם תזונה נכונה ופעילות גופנית מתאימה לא מצליחות להעלים את כל השומן העודף, ולכן הצורך בשאיבתו. מתיחת הבטן כוללת הסרת עודפי עור והידוק שרירים רפויים, וזוהי גם הזדמנות לעצב מחדש את הירכיים ובכך להשלים את השינוי המעצים.
ד"ר עומר וולף מנתח פלסטי מבצע את הניתוח המשולב על בסיס קשב מלא לכל אישה ובהתאמה מושלמת לרצונות ולצרכים שלה.

מוגש מטעם: dr-wolfmd