לכן, אם גם אתם מוטרדים היום מהשאלה הזאת כי קניתם דירה חדשה, דעו שאתם לא לבד. הפתרון הטוב ביותר הוא כמובן לעשות ביטוח מבנה ותכולה . ביטוח כזה יגן על הנכס שלכם ועל התכולה שבתוכו. בנוסף, ביטוח כזה גם ייתן לכם שקט נפשי, כך שברור מדוע כדאי שתעשו אותו. מתלבטים לאן לפנות ואיזה ביטוח יתאים לכם? כל הפרטים במאמר שלפניכם.
הדברים שכדאי לדעת על ביטוח מבנה ותכולה
ביטוח בניין משותף, הידוע גם כביטוח מבנה, מכסה את המבנה הפיזי של הבית. זה כולל את הקירות, הגג וכל מתקן קבוע כמו אינסטלציה וחיווט. ביטוח תכולה, לעומת זאת, מכסה את החפצים האישיים שיש לכם בתוך הבית. זה יכול להיות, למשל: ריהוט, מכשירי חשמל ופריטים אישיים. שילוב שני הכיסויים בפוליסה אחת מספק הגנה מקיפה לנכס ולרכוש מפני מגוון סיכונים פוטנציאליים. לכן ברור מדוע, ממש כפי שלא תוותרו על ביטוח ועד בית בבניין החדש שלכם, כך גם לא כדאי לוותר על ביטוח מבנה ותכולה. קיומו של ביטוח כזה הינו עניין חיוני ביותר. הסיבה לכך ברורה, שכן בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שההשקעה שלכם מוגנת. ללא ביטוח מספק ייתכן שתצטרכו להתמודד עם עלויות משמעותיות כדי לתקן או להחליף פריטים שניזוקו במקרה של אסון או גניבה. בנוסף, קיומו של כיסוי הולם במקום מספק שקט נפשי, בידיעה שאתם מוגנים מפני הפסדים כספיים פוטנציאליים.

1 צפייה בגלריה
ביטוח מבנה ותכולה
ביטוח מבנה ותכולה
ביטוח מבנה ותכולה
(צילום: building-ins.co.il)

הכירו את המקרים שבהם ביטוח מבנה ותכולה מספק הגנה
כל מי שחושב לעשות ביטוח ועד בית או ביטוח מבנה ותכולה, רוצה לדעת מתי הוא יוכל לפנות אל חברת הביטוח. במילים אחרות: מתי אותו ביטוח שאנחנו עושים למבנה ולתכולה שבתוכו באמת יוכל לתת לנו כיסוי? זו שאלה מהותית ובהחלט כדאי שתבדקו על איזו פוליסת ביטוח אתם עומדים לחתום. ניתן לראות שברוב המקרים ביטוח כזה נותן כיסוי במקרים מגוונים כמו: אסונות טבע, כגון סופות, שיטפונות ורעידות אדמה. תופעות כאלה עלולות לפגוע קשות בנכס וברכוש. במקרים אלה, הביטוח יכול לסייע בכיסוי עלויות התיקונים או ההחלפות שצריך לבצע. בנוסף, כדאי לדעת שגם מקרים של גניבה וונדליזם מכוסים, מה שמבטיח שניתן יהיה להחליף פריטים גנובים או פריטים שניזוקו. נזקי אש ומים, שעלולים להיגרם כתוצאה מתאונות או ממכשירים פגומים, כלולים גם הם ברוב הפוליסות. חלק מהפוליסות עשויות לכסות אפילו נזקים מקריים, כגון שבירת חפץ יקר ערך או שפיכת צבע על השטיח.
חברת הביטוח האידיאלית שאליה כדאי לפנות
מעוניינים לעשות עוד היום ביטוח מבנה ותכולה? רוצים להיות בטוחים שאתם לא דוחים ולא מזניחים את העניין החשוב הזה? מצד שני, אתם גם רוצים להיות בטוחים שתשלמו מחיר הוגן על הביטוח? אם כך, כדאי שתדעו: כל הסיבות האלה, ועוד רבות אחרות, מובילות למסקנה אחת ברורה: ביטוחים כאלה עושים רק אצל חברת building-ins. זו חברה אמינה, מקצועית ובעלת ידע רב בכל מה שקשור לעולם הביטוחים, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מתקשרים?

מוגש מטעם: ביטוח וועדים