בין סוגי המדחסים השונים הזמינים, מדחס בורגי משנה תדר הוא חלק בלתי נפרד מהתעשייה והוא מניע ביעילות ובשקט תעשיות רבות ברחבי העולם. מהו המדחס, כיצד הוא פועל ולמה הוא כל כך מבוקש? כל הפרטים כאן.
מהו מדחס בורגי משנה תדר
מדחס בורגי הוא מדחס עם בורג לו תזוזה חיובית שמשתמש ברוטורים סליליים על מנת לדחוס אוויר. רוטורים אלה משתלבים, לוכדים ומפחיתים את נפח האוויר בזמן שהם מסתובבים. התוצאה היא זרימה רציפה ויעילה של אוויר דחוס שניתן להתאים לצרכים הספציפיים של היישומים השונים.
1 צפייה בגלריה
מדחס בורגי
מדחס בורגי
מדחס בורגי
(צילום: pat-tech.co.il)

מהם היתרונות של מדחס בורגי משנה תדר
אחת התכונות הבולטות של מדחס בורגי או מדחס תעשייתי היא היעילות יוצאת הדופן שלו. בניגוד למדחסים רגילים המשתמשים בבוכנות לדחיסת אוויר, מדחסי בורג מייצרים פחות חום במהלך הפעולה. ייצור חום מופחת לא רק מאריך את חיי המדחס אלא גם מבטיח שהאנרגיה לא תתבזבז. בעולם שבו חיסכון באנרגיה הוא בעל חשיבות עליונה, תכונה זו מהווה יתרון משמעותי.
יתרה מכך, מדחסי בורג ידועים בעמידותם ובדרישות התחזוקה הנמוכות שלהם. עם פחות חלקים נעים מאשר סוגי מדחסים אחרים, יש פחות הזדמנויות לבלאי. תחזוקה שוטפת פשוטה יותר, וכתוצאה מכך מופחתת זמן השבתה ועלויות תפעול נמוכות יותר. זהו שיקול משמעותי עבור תעשיות הנשענות במידה רבה על אוויר דחוס.
באילו תעשיות אפשר להשתמש במדחסים אלו?
מדחסי אוויר דחוס עם בורג מצאו בית במגוון רחב של תעשיות, הודות ליכולת ההסתגלות שלהם. בין אם מדובר בדרישות האוויר המדויקות של חדר נקי פרמצבטי, הכלים בעלי ההספק הגבוה באתר בנייה או המערכות הפנאומטיות במפעל לייצור רכב, ניתן לכוונן מדחסי בורג כדי לספק את הנפח והלחץ הנכונים של אוויר דחוס.

מהם השיקולים הסביבתיים בשימוש במדחס שהינו מדחס בורגי משנה תדר
המודעות כיום היא הגבוהה ביותר לאיכות הסביבה. פעולות תעשייתיות רבות נמצאת תחת בדיקה ופיקוח על מנת שאלו תוכלנה להיות הטובות ביותר לסביבה. גם בהיבט זה, מדחס בורגי ממלא את תפקידו. היעילות המובנית של מדחסים אלו מביאה לצריכת אנרגיה מופחתת, המתורגמת לפליטת גזי חממה נמוכה יותר מה שלמעשה מתיישב עם המטרה הרחבה יותר של קיימות שתעשיות רבות שואפות להשיג.
לרכוש מדחסים באיכות הטובה ביותר, אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר
אם אתם מחפשים מדחס בורגי משנה תדר איכותי חשוב שתרכשו את המדחס אצל אנשי המקצוע שמבינים בו היטב. המדחס הזה אולי לא יתפוס את הכותרות הגדולות בעולם התעשייה, אך הוא עושה את עבודתו בשקט ברחבי העולם. הוא מסתגל במהירות אל איכות הסביבה, הוא הופך לתעשייה המועדפת למי שמחפש איכות, אמינות, עבודה שקטה ומהירה ותחזוקה מופחתת. זהו כלי עבודה אמיתי שבא לעבוד ולתת תוצאות המגלם יעילות, אמינות ועוצמה ומתאים למגוון של תעשיות החל מהפשוטות ביותר ועד למורכבות יותר. פי.איי.טי. בע"מ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום המדחסים. החברה משווקת, מספקת ומייבאת מגוון של מדחסים ומעניקה שירות של תיקונים, טיפולי מניעה לשחיקה ומכירת חלקי חילוף. לשירות גבוה מהסטנדרט צרו קשר כבר כעת.


מוגש מטעם: pat-tech.co.il