הבחירה הקלה ביותר תהיה להרים ידיים, ולקוות כי האהבה תבוא כאשר היא צריכה להגיע. אך מדובר על הבחירה הקלה ביותר, זאת שלא בהכרח תקדם אתכם למקום הרצוי. תזכרו כי לעיתים שווה להילחם על מנת למצוא את האהבה האמיתית, את האדם שיהיה הנפש התאומה. לכן אם עד כה יצא לכם להיכשל בדייטים רבים, יש כמה טיפים חשובים שחובה שתכירו אותם. מדובר על טיפים שאמורים לקדם אתכם אל עבר השגת המטרה הרצויה שהיא כמובן מציאת האהבה האמיתית.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
אל תחששו לעשות טעויות יצאתי להמון דייטים ולא מצאתי אהבה– עד כמה אתם מזדהים עם המשפט הזה? אחרי כמה דייטים לא מוצלחים תמצאו את עצמכם במצב שבו תחששו לעשות טעויות. במציאות שכזאת כל צעד שתעשו בזמן הדייט יהיה צעד שתחשבו עליו ביתר שאת. המחשבה המרובה לפני שתעשו צעד כזה או אחר עשויה להיות בעוכריכם. אומנם אתם רוצים להימנע מטעויות, אך זוהי הטעות הגדולה ביותר מבחינתכם. הרי הצד השני ירצה ברוב המקרים לראות אתכם יותר אסרטיביים ויותר נחושים. מאוד יכול להיות כי אותו אדם שיושב מולכם לא יבין את פשר העניין. מהסיבה הזאת הטיפ הכי טוב שנוכל לתת לכם זה פשוט להיות מי שאתם. אל תחששו לעשות טעויות, תעשו כל מה שאתם רואים לנכון. כך תוכלו להיות מי שאתם באמת מבלי להתפשר על אף פרט.
תבחרו מקום שתרגישו בו בנוח כמה אתם באמת חושבים על המקום שבו יתקיים הדייט? בשביל שהדייט יהיה מוצלח מבחינתכם תצטרכו לבחור מקום שתרגישו בו בנוח. ברגע שתרגישו במקום מסוים בנוח, אין סיבה שלא תביאו את עצמכם לידיי ביטוי. הצד השני שיושב מולכם ירצה לראות אתכם במלוא תפארתכם, בדיוק כמו הציפייה שלכם. אם אתם שותפים לאמירה כי יצאתי להמון דייטים ולא מצאתי אהבה תנסו לחשוב היטב היכן יהיה הדייט הבא. אפילו תיקחו את היוזמה על מנת לבחור את המקום שבו אתם אמורים להרגיש הכי בנוח. לרוב מוטב כי זה יהיה במקום עם אנשים נוספים כך שלא תרגישו את המבוכה.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
היכרות ראשונית לפני הדייט יכול מאוד להיות כי הסיבה שבגללה לא יצא לכם להצליח בדייטים קשורה להיכרות הראשונית. הרי אתם בוודאי מבינים כי לא כל האנשים שתדברו איתם יהיו כאלה שמתאימים לכם. יש כאלה שיתאימו לכם יותר, ובאופן טבעי יהיו כאלה שיתאימו לכם פחות. הטיפ שלנו אליכם הוא לערוך היכרות ראשונית עם כל אדם שאיתו תרצו לצאת לדייט. ההיכרות הראשונית אמורה להמחיש לכם כמה תחומי עניין וכמה שקיפות יש בניכם. כך תוכלו להחליט האם כדאי לצאת עם אותו אדם לדייט או שמוטב לחפש אדם אחר. אם לא עורכים את ההיכרות הראשונית כמו שצריך מגלים את האינטראקציה בניכם רק בזמן אמת.
מכל דייט אפשר ללמוד לפעם הבאה הטעויות השונות שאותן אתם עושים לאורך הדרך אמורות ללמד אתכם. הכישלונות מהדייטים האחרונים לא אמורים להיות כאלה שימנעו מכם לצאת לדייט הבא. הכישלונות אמורים ללמד אתכם לקראת הפעם הבאה שאתם יוצאים לדייט. גם אם נכשלתם בדייטים רבים זה לא אומר שהדייט הבא לא יהיה הרבה יותר טוב. קחו את הדייטים האחרים בתור כאלה שלימדו אתכם הרבה מאוד דברים להמשך. זה מה שיבטיח לכם כי בפעם הבאה שתצאו לדייט כבר תרגישו הרבה יותר בנוח. הרי הודות לניסיון שצברתם לאורך הדרך שום דבר לא יכול להפתיע אתכם.