אולי לא שורדים כמו חיות, אבל עדיין, עם טכנולוגיה מתקדמת. רפואה חדשנית הרבה מוטיבציה, אחווה ואחדות, מי יכול עלינו בכלל? יחד עם זאת, בתוך הסגרים, האזעקות, הטילים, המלחמות, הבחירות, ההתשות הפוליטיות והתחושה שאין עוד מלבדנו, אנחנו זקוקים לחופשה! נכון שחופשה בעיר כפר סבא או רעננה בהחלט יכולה להיות חופשה נפלאה וכיפית. אבל חוץ לארץ הוא עולם אחר, תרתי משמע. ולכן כשאנחנו חושבים על חופשה בסגנון אחר, אנחנו חושבים על חו"ל. ולא בכדי, מתחשקת לנו חופשה אקזוטית, פראית, כזאת שנוכל להסתובב בה בבקיני על החוף ולהרגיש בבית. יחפים, כשהחול הרך והחמים מדגדג לנו בין האצבעות. כזאת שאם נרצה לפרוק אנרגיות נעלה על גל או שניים ונגלוש את כל התקופה הזאת החוצה. נחליף את האוויר בריאות לאוויר קליל, ונעים, וקל, של חופשה. מדריך הטיולים והמומחה לתיירות פנים וחוץ אסף חילו מספר איך אפשר ליהנות מחפשה בסנטה תרזה קוסטה ריקה. גם אם אתם נוסעים רק לשבעה ימים. תוכלו לתכנן טיול מדהים וקסום, מלא באטרקציות ובעיקר, חוויות לכל החיים.
1 צפייה בגלריה
אסף חילו
אסף חילו
אסף חילו
(צילום: PEXELS)
אסף חילו – מה עושים בסנטה תרזה קוסטה ריקה? אם יש לכם 7 ימים פנויים ואתם קופצים לקוסטה ריקה, זה בדיוק הזמן ליהנות בחופשה בחופי סנטה תרזה או טמרינדו. התחילו במפלי מונזומה בטיול ליום מחוף הים. לבטח תיהנו מהרי מאל פיס, הרי סן חואן וברכס ההרים המלווים אתכם לאורך כל הדרך. בסנטה תרזה יש מזג אוויר נפלא, מה שהופך אותה ליעד תיירותי מדהים עבור כל הגילאים וכל הרמות של המתיירים, החל מהמתחילים ועד למטיבי הלכת. בחצי האי ניקויה לחוף האוקיינוס השקט ישנה עיירה שקטה על רצועת החוף הלבנה. רצועת החוף מלאה בבתי מלון כיום, ובמסעדות. בעבר יא הייתה עיירת דייגים חמימה שהתפתחה מאד תיירותית. ובכלל, עד סוף שנות ה70, סנטה תרזה היתה עצמה רצועת חוף יפה ומאד מבודדת. היות ולא היתה מחוברת למקור מים ולא נגישה ברמת התחבורה היא לא היתה מאוכלסת. אך המצב השתנה כאשר קבוצות של גולשים מכל העולם גילו את הקסם שבה. הגלים המגיעים אל החוף כל יום בשנה, מלווים ביופי קסום ואקזוטי עם תושבים רחבי לב. ולכן, סנטה תרזה היא אחת מרצועות החוף היותר פופולריות בעולם כולו .
אסף חילו – היכן רואים את השקיעה היפה ביותר את הגלים הטובים ביותר תוכלו למצוא בסנטה טרזה עם נוף של ההרים והאוקיאנוס השקט. גם בפלאיה דה סנטה או בתמרינדו תמצאו בסיס לגלים טובים. למעשה, זוהי הנקודה המושלמת להביט על החוף ולהשקיף על השקיעה של סנטה תרזה. בסיור רגלי ונעים תוכלו לחוות את סנטה תרזה מהמים בליווי ההרים ולצד חופי קוסטה ריקה, ובשקיעה מרהיבה שלא ראיתם מעולם. אם אתם יותר בעניין של אקסטרים ופחות בעניין של טיול רגלי על החוף, תוכלו לקום מהכסא או הערסל הפסטורליים וליהנות מקיאקים, אופני הרים, דיג, ספורט ימי ועוד. סנטה תרזה קוסטה ריקה היא יעד נפלא לחופשה ארוכת טווח או להפסקה קצרה לניקוי ראש, ועל פי אסף חילו מומחה תיירות פנים וחוץ מדובר בעיירת חוף רגועה ששומרת עדיין על הפראיות התמימה שלה. אחד החופים היותר קסומים הם חוף קוסטה ריקו. זהו החוף היפה במדינה, ממש פינת גן עדן טרופית המציעה לכם את שפע הקסם הפראי שיש בכלל למקום הזה להציע לכם. אם חשבתם על פעילויות נוספות, ישנו הפארק הטבעי קאבו בלאנקו, ואל תשכחו את סיור החופים מאל פיס, מדובר בפעילות המרגשת ביותר בקוסטה ריקה. חוף סנטה תרזה עם הגלים המופלאים והעדינים הנשקפים ממש מנקודות החוף הבתוליות. ונקודת הגלישה הכי מבוקשת בסנטה תרזה, הבית של דיונות החול העצומות של סנטה טרסיטה. לסיום, צאו לטייל גם בסנטה-טרזה ומאלאפיס על מנת שתוכלו לא רק להתענג על נופים עוצרי נשימה. אלא גם על תרבות קולינרית שלא מהעולם הזה.
אסף חילו – איך לתכנן חופשה טובה בלי להשתגע בין אם מדובר בחופשות ספונטניות ובין אם מדובר בחופשות מתוכננות מראש, לא צריך להתפזר ולהשתגע. עם הייעוץ הנכון והכוונה הנכונה תוכלו ליצור את החופשה החלומית שתמיד רציתם. בלי לשבור חסכונות, בלי להרגיש שאתם שורפים את כל מה שיש לכם והכי חשוב, תסעו כדי ליהנות. אסף חילו מומחה תיירות מקומי ובינלאומי פועל מתוך אמונה בשקיפות ובאהבה לאדם שאוהב תיירות, ולתיירות. בשיחה אחת תוכלו לרקום את הטיול החלומי שתמיד רציתם. בין אם זה טיול רומנטי, טיול קבוצתי, טיול משפחתי או אפילו טיול אחרי צבא. התקשרו כבר עכשיו לקבלת יעדי טיול מותאמים. וביחד בואו נרקום טיול קסום.