בזכות הגרלת הגרין קארד, כיום כל אדם מעל גיל 16 ובעל תעודת בגרות יכול לנסות את מזלו בהגרלת הגרין קארד. בעזרת חברות כמו I-immigrate, ישראלים יכולים להבטיח את הסיכוי שלהם לזכות בהגרלה הנחשקת
גרין קארד לארצות הברית הוא חלום שישראלים רבים חולמים עליו, אך מאמינים שהוא רחוק מהישג ידם. אחרי הכול, אם אין לכם משפחה בארצות הברית או שהתקבלתם לעבודה בארצות הברית, הסיכויים לקבל גרין קארד הם דיי קלושים.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

אבל... בשלושים השנים האחרונות ארצות הברית פתחה את שעריה להגרלת לוטו יוצאת דופן, שבה כמעט כל אזרח ישראלי יכול להשתתף. ההגרלה מזכה מידי שנה כ- 50,000 אזרחים בגרין קארד חדש מהניילונים, ובזכות לגור ולעבוד בארצות הברית באופן חוקי לחלוטין.

הגרלת הגרין קארד זו לא הונאה?

ממש, ממש לא! יש הרבה אנשים שמנסים לנצל את העובדה שהגרלת הגרין קארד קיימת, בכדי לנסות ולגרום לכם לשלם מעבר למה שאתם צריכים.
הממשלה של ארצות הברית לעולם לא תנסה לדרוש מכם תשלום כספי דרך המייל, ומעודדת שתבדקו כל מייל שנשלח אליכם ותדאגו לקרוא היטב אודות התהליך, כך שתימנעו מהטעיות.
חברות כמו i immigrate מסייעות להגן עליכם מפני הונאות, להבטיח שתלכו בדרך הישר ושתמלאו כל אחד ואחד מהשלבים של הגרלת הגרין קארד באופן מושלם, כך שתגדילו את הסיכויים שלכם לזכות בלוטו באופן משמעותי.

איך משתתפים בהגרלת הגרין קארד?

בכדי לקבל גרין קארד לארצות הברית דרך הגרלת הגרין קארד, אתם תצטרכו למלא תוך חצי שעה מסמך מאוד ארוך דרך האינטרנט, בין החודשים אוקטובר לנובמבר בלבד. יהיה עליכם לספק מידע אישי אודותיכם, אודות המשפחה שלכם ולספק מסמכים שמאמתים את המידע שאתם מספקים. על כל המידע להיות כתוב בשפה האנגלית.
אם לא תספיקו להשלים את הטופס או לא תמלאו אותו כראוי, הוא ייפסל באופן מיידי וכל סיכוי שלכם לזכות בגרין קארד הנחשק ירד לטמיון.
חברת i immigrate עוזרת להדריך אתכם לאורך כל התהליך, כך שתוכלו להגיש את הבקשה להגרלת הגרין קארד כל השנה, להתכונן אליה כיאות ולמלא אותה בצורה החכמה והמתאימה ביותר לדרישות של השגרירות האמריקאית. מילוי נכון ומרשים של טופס ההגרלה, יגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לזכות.

מה קורה אחרי שזוכים?

לאחר הזכייה בהגרלת הגרין קארד, הזמן קצר והמלאכה מרובה. עדיין ישנם שלבים מרובים שיהיה עליכם לעבור, בכדי לקבל בוודאות את תעודת הגרין קארד הנחשפת.
מילוי של טפסים וסיפוק של מסמכים נוספים, ריאיון מול עובד השגרירות ופגישה ביומטרית, הם רק חלק מהתהליכים שיהיה עליכם לעבור כדי לקבל גרין קארד לארצות הברית לאחר הזכייה.
I-immigrate מסייעת להכין אתכם לריאיון שתעברו מול השגרירות, כך שתפנו אל המראיין באנגלית רהוטה ותדעו בדיוק כיצד להשיב לכל שאלה. צוות המומחים של החברה עומד לצידכם עד שהתעודה הירוקה בידכם: הם מסייעים לכם לספק את המסמכים הרלוונטיים ולוודא כי אתם מסיימים כל שלב בהצטיינות.