עוגת מייפל
עוגות בחושות הן עוגות טעימות ופשוטות להכנה. עוגת מייפל היא עוגה שגורמת לחיוך לעלות על הפנים תוך ציפייה לטעום שוב טעמים חורפיים ומנחמים. טעמים שמשתלבים נהדר מול סרט טוב על הספה, כשאנחנו עטופים בשמיכה חמה או כשבחוץ יורד גשם ואנחנו טועמים ממנה לצד כוס קפה חמה. עוגת מייפל היא עוגה נימוחה שסופחת לתוכה את סירופ המייפל הנשפך עליה בנדיבות בסיום ההכנה. מי שרוצה להתפנק ולשדרג אותה, יכול להוסיף על חלקה העליון פרוסות של שקדים מולבנים קלויים קלות.
עוגת שיש
עוגת שיש היא עוגה נוסטלגית להפליא, שכל אחד מאיתנו מכיר כבר מהילדות. עוגה עשירה בטעמים בעלת מראה משויש וייחודי, עוגה מושלמת לטבילה בתוך כוס הקפה, שמורכבת ממצרכים שתמיד יש במזווה. מי שרוצה יכול להעניק לה טעמים הדריים על ידי הוספה של מיץ תפוזים לבלילה הבהירה ובסיום האפייה לבזוק עליה אבקת סוכר עדינה. ומי שרוצה להכין עוגת שיש מטעמים אחרים, מוזמן להחליף את הקקאו בחמאת בוטנים או ממרח אגוזים עדין או בכל טעם אחר שחפצה נפשו.

1 צפייה בגלריה
עוגות בחושות
עוגות בחושות
עוגות בחושות
(צילום: pixabay)

עוגת קפה
מי שאוהב קפה, יודע שאין דבר כזה יותר מידי קפה ושאפשר לשלב אותו בהכול! כך גם לגבי העוגה המצוינת הזו, שעשירה בטעמי קפה ותשדרג את כוס הקפה שלכם בעשרות מונים. הסוד הוא להוסיף לתוכה אבקת אספרסו והיא זו שתעשה את כל ההבדל! תוכלו לאפות אותה בתבניות אינגליש קייק ומיד כשהן יוצאות מן התנור לצפות אותן בשכבת שוקולד מריר ועשיר להשלמת הטעמים. מי שמעדיף דווקא את טעמו הייחודי של השוקולד הלבן, יכול בהחלט לצפות אותה כך.
עוגת שוקולד
עוגת שוקולד היא אחת העוגות הטעימות, המיתולוגיות והמוכרות ביותר שיש. בין אם אתם מכינים אותה כעוגת ספוג פשוטה בעלת טעם שוקולדי, בין אם אתם מכינים אותה עם שכבות שוקולד במרקמים שונים וטעימים ובין אם אתם מכינים עוגת שמרים במילוי שוקולד עשיר. עוגת שוקולד אינה חייבת שום תוספת או ציפוי עליה, היא יכולה להישאר ממש כפי שהיא. אך אם תחליטו להעשיר את טעמיה, תוכלו לבזוק עליה אבקת סוכר, לצפות אותה בקצפת אוורירית, להכין לה קרם אוראו ולהכניסו בתוך העוגה ואפילו להכין עוגות חובקות עולם בטעמים מיוחדים כמו עוגת היער השחור וליהנות מטעמם של הדובדבנים המשולבים בה.
עוגת בננות
עוגת בננות היא עוגה רכה ונימוחה במיוחד, יותר משאר העוגות, וזאת כמובן הודות לבננות העייפות בקערת הפירות שלכם. ברגע שאתם רואים שהן כבר מתעייפות, זהו בדיוק הרגע להשתמש בהן לטובת עוגה! כך גם תצילו אותן מפח האשפה וגם תקבלו עוגה בטעמים עדינים ונהדרים. אם החלטתם לשלב בבלילה שלה גם סירופ מייפל וגם נטיפי שוקולד מריר, דעו כי לא תוכלו להפסיק לאכול מן העוגה הזו עד שהיא תיגמר לחלוטין. אל תשכחו לצפות אותה בשכבה דקה של אבקת סוכר, להכין כוס של שתייה חמה ולהתענג על הרגע.



מוגש מטעם השף הלבן