מי יכולים ליהנות מהשירות
שירותי חקירה רלוונטים במקרים שונים מגוונים. ערכנו רשימה קצרה של מקרים בהם השירותים הללו יכולים להיות רלוונטים:
1. חקירות בין בני זוג על רקע בגידה: לצערנו, בתוך מערכת יחסים, וודאי אם היא ארוכה, עלולים להתעורר קשיים מסוגים שונים. שירותי חקירה יכולים לסייע למי מבני הזוג, להבין מה קורה בצד השני של המתרס, האם הוא יכול לתת אמון בבת הזוג והאם היא יכולה ללכת לישון בראש שקט. במידת הצורך, המידע שיאסף בחקירה יכול לשמש את מזמין השירות בבית המשפט לאורך הליך הגירושין, אם יבחר בכך.
2. חקירות בעקבות פעילותם של הילדים: הילדים שלנו יקרים לנו מכל. את זה כמובן לא צריך להזכיר לאף אחד. ישנם מקרים בהם מתעורר חשש כי מי מהילדים מקיים מגעים עם דמויות שאינן רוצות בטובתו. לפעמים, כדי שנוכל להתערב ולעזור לו, אנחנו צריכים לדעת מה הילד שלנו עושה בדיוק.
3. חקירות כלכליות בעקבות קולגות או שותפים עסקיים: אלו חקירות מורכבות יותר, שכן הן דורשות לא רק ידע מתחום הבילוש אלא גם ידע פיננסי. בדיקות מהסוג הזה יכולות לעזור לכם אם אתם חוששים כי יש מי שלוקח מכם כסף שלא כחוק. החקירה יכולה להועיל לכם גם במקרים בהם אתם רוצים להיכנס לשותפות עסקית עם אדם אחר אבל אתם רוצים להיות בטוחים כי מדובר על הבחירה הנכונה עבורכם.
1 צפייה בגלריה
מה עושים חוקרים פרטיים
מה עושים חוקרים פרטיים
מה עושים חוקרים פרטיים
(צילום: Freepik)

איך תבחרו איש מקצוע מיומן בהצלחה
שירותי חקירה לא דומים לשירותים אחרים. לצורך העניין, אם בחרתם להזמין חשמלאי לא מיומן או אינסטלטור, אמנם העבודה לא תיעשה על הצד הטוב ביותר ותיאלצו להתמודד עם הנזקים. אבל בשורה התחתונה, הכי גרוע זה ששילמתם למי שלא עמד בציפיות. במקרה שלנו אנחנו מדברים על סיפור אחר לחלוטין. עבודה לא מיומנת של חוקר פרטי, יכולה לחשוף את החקירה. עבודה חובבנית עלולה להרוס לכם את הסיכויים שלכם לקבל בחירות נבונות על סמך ממצאים וראיות שעלו מהשטח. יתרה מכך, משום שבמדינת ישראל יש חוקים ברורים בכל הנוגע לזכות לפרטיות, אתם עלולים לגלות כי הראיות שהביא החוקר נגבו שלא כחוק ולכן אין להן תוקף בבית המשפט במידת הצורך. לכן, הדבר החשוב ביותר בבחירה של בעל מקצוע מיומן לתחום הזה, הוא לברר האם יש לו ניסיון בתחום בו אתם מבקשים עזרה והאם הוא מכיר את החוק היטב. ההיכרות עם החוק תסייע לו לפעול תוך הגנה על האינטרסים שלכם לא רק מול מי שעומד בלב החקירה עצמה, אלא גם מול רשויות אכיפת החוק.
למה אנחנו חושבים שכדאי לכם לבחור בנו
המשרד של געש חקירות, עומד לשירותכם תמיד. את המשרד פתחו יוצאי מחלקת הבילוש במשטרת ישראל. אנחנו מדברים על מי שיש להם הרבה מאוד ניסיון בתחום ומי שיעשו לילות כימים כדי לתת לכם את הראיות שיעזרו לכם לבחור נכון. אם אתם מחפשים כתף תומכת, אנשי מקצוע מצויינים עליהם אפשר לסמוך, יש לכם בהחלט למי לפנות. אנחנו ממתינים לכם כאן.


מוגש מטעם "געש חקירות"