בעוד שרשתות אופנה עולמיות וישראליות כאחד הבינו את הביקוש והכוח של מוצרים מורשים (קולקציות דמויות דיסני וגיבורי על), החליט היזם והמפיק המוזיקלי שי זמיר לפתוח חנות אונליין שכולה מוקדשת לאהבת נעוריו הגדולה – הקומיקס.

4 צפייה בגלריה
חולצות מארוול
חולצות מארוול
חולצות מארוול
(צילום: באדיבות גיקר)

בתור נער, כיאה לרוח שנות ה90, שי זמיר (33, אבן יהודה) היה מה שהוא מכנה מכור לקומיקס: "מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי ונמשכתי לכל מה שקשור לקומיקס וגיימינג. צפיתי בסדרות באטמן, ספיידרמן ואקסמן בהערצה. הקומיקס הראשון שקניתי היה של ספיידרמן, בחנות 'קומיקס וירקות'. עם הזמן, התרשם הבעלים של החנות מכמות הידע שיש לי על הסיפורים והדמויות והציע לי עבודה. נהניתי לחלוק את הידע שלי עם אנשים שאוהבים קומיקס כמוני".

4 צפייה בגלריה
שי זמיר
שי זמיר
שי זמיר
(צילום: פרטי)

4 צפייה בגלריה
לוגו גיקר
לוגו גיקר
לוגו גיקר
(באדיבות: סטודיו ברנדר 2)

כעת הוא משיק את 'גיקר', חנות אונליין המשווקת חולצות וכובעים מקוריים מיבואן רשמי, עם גיבורי הקומיקס הגדולים: חולצת אבולוציית הלוגו של באטמן, 100 ₪; חולצת מלחמת הכוכבים דארת' ויידר, 100 ₪; חולצת ריקי ומורטי תקועים בחלל, 100 ₪; כובע מלחמת הכוכבים בייבי יודה, 60 ₪; חולצת לוגו קלאסי ספיידרמן, 100 ₪ ועוד.

4 צפייה בגלריה
סטודיו ברנדר
סטודיו ברנדר
סטודיו ברנדר
(צילום: באדיבות גיקר)

בתחילת הדרך, לפני שנים בודדות, זמיר ייבא את מוצרי הקומיקס לראשונה והן נמכרו בחנות השואו רום של משרדי מייקרוסופט. השילוב בין הייטק לקומיקס עבד היטב והפידבקים המעולים על איכות המוצר גרמו לו לחלום על 'גיקר' ולהפוך את החלום למציאות: "תרבות הקומיקס היא הרבה יותר עמוקה ממה שאנשים חושבים. יש לה אמירה והיא מבטאת ערכים חזקים בדרך ייחודית. אני מתרגש להשיק את 'גיקר' ומתכנן לעבות את הקולקציה למוצרים נוספים, עם מגוון עשיר יותר של סיפורי קומיקס וכמו כן גם בובות פופ".
טלפון: 0523583171
משלוחים בפריסה ארצית
משלוח חינם בקניה מעל 150 ש"ח


מוגש מטעם: sPReader